Analog TV: Info bjælke.

Nu ved jeg godt at det analoge signal forsvinder og fair nok. Men os der stadig har nogle gamle fjernsyn tilbage, er vi tvunget til de næste 2 måneder at se den irriterende info bjælke øvers på skærmen konstant? Kunne i ikke blot vise den i kortere perioder for den er da utrolig irriterende.

7 Kommentarer

Har du set deres facebook-side?

Alle deres kunder med ældre fjernsyn har forenet sig. De orker nok snart ikke flere klager. :-)

Ja jeg har også opdaget at info bjælken endelig er væk. Dejligt :)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Ejvindern

Inforbjælken er noget vi har valgt at have på, da vi vil sikre os at alle kunder får set denne besked, og da det ikke er alle som ser tv så tit og ikke alle der ser tv på de samme tidspunktet, så har vi valgt at have den kørende meget.

Bjælken vil være på fra kl 08:00 til kl 17:00 frem til nytår. Fra årsskiftet og frem til 9 februar, der vil den køre konstant.

/Kevin

Det er jeg da ked af at høre. Personlig forstår jeg ikke hvorfor man ikke kan nøjes med at køre info bjælken et par gange i timen, i måske 5 minutter, så vi der stadig har analoge TV stadig kan nyde en ordentlig kvalitet de sidste 2 måneder.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 I stedet for at klage, så kan der jo skiftes til dette århundrede, allerede nu, der skal jo alligevel skiftes snart, så er problemet løst, så er der ingen grund til klage.

Nye modtagere fås jo for ganske få penge, mindre end Kr. 500.

Ikke alle brugere vil investere i nyt udstyr, når der anbefales, at købe nyt udstyr med alt indbygget (MPEG4 standarden).
De fleste rådes til, at købe et nyt TV, for at få problemet løst her-og-nu. Naturligvis på tilbud. Jeg bliver spurgt efter, hvad er godt af varemærker, og husstandens ønsker, for at kunderne ikke køber noget, de ikke får brug for.
En ny optager med MPEG4 standarden fås med harddisk, fra ca. 2500 på tilbud og ca. 4600 til normalprisen. indbygget kortlæser.
Samme var tilfældet, da det hele gik fra at være MPEG2 til MPEG4 i november 2009.
Der var mange YouSee kunder, der selv vil eksperimenteret med kanalsøgningen, eller andet netværk, der har foreslået TV med DVB-T eller MPEG2 standarden, hvilket jeg kunne konstatere, da jeg så TV´et, at kunderne har ret i sin mistanke om, at det er et fejlkøb.
- Blot fordi kunderne siger, at jeg har kabel-tv, og sælgeren spørger ikke ind til udbyderen, hvilket har hjulpet med ud- og indpakningen af TV´et derhjemme

Man kan da også selv sætte sig lidt ind i tingene, inden man går ud og invistere. Man skal altid være lidt skeptisk når noget virker for billigt eller sælgeren er for ivrig..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)