ADVARSEL: Pas på med dine indbetalinger til Yousee

.

Min TV regning for 4-kvartal 2015 blev ved en fejl betalt 2 gange (hvordan og hvorfor er sådan set underordnet).

Først her i Januar 2016 opdager jeg det og sender en besked til YouSee om, at jeg er uforstående over deres bogholderi ikke har..

modregnet overskydende saldo i seneste betalte regning for 1-kvartal 2016

med en kommentar om, at det må skæppe godt i YouSee's kasse, da det sikkert ikke er de eneste tilfælde af fejlagtig overbetaling.

Denne kommentar er velfortjent, for som enhver klaphat som selv har en bankkonto, kan forstå  - så posteres fx. køb og løn som plus/minus på kontoen.

Ligeledes har man en konto hos YouSee, hvor der ved udsendelse af regninger posteres et minus-beløb - og naturligvs ved betaling det tilsvarende plus-beløb.

Og så kommer det ufattelige ved YouSee:

De lader deres IT-system jævnligt køre alle kunders konti igennem og dem hvor kontoen er i MINUS dvs. som IKKE har betalt deres regnming får en RYKKER med gebyr.

MEN DEM SOM IKKE ER I MINUS - MEN I PLUS DVS. MED PENGE TILGODE , FÅR F..UKING IKKE PENGE TILBAGE ELLER MODREGNET VED NÆSTE REGNING.

Sådan noget kalder jeg for lavmålet og på grænsen til amoral og uhæderlig forretningsskik. Og se lige her en arrogant svar jeg fik fra kunderservice...

...Vi beklager at det er sådan du ser på det, men det er desværre kundernes eget ansvar at holde øje med hvad de indbetaler, hvor henne...

Hvadbehar.... at holde øje... ja tak, men jeres system kan sagtens opdage når der er gæld, men ski... åbenbart på, når der er penge tilgode..så det svar opfatter jeg som temmeligt flabet og uforskammet...

Med den holdning, er YouSee sku.. på vej ned, ud af business...

Og så viser det sig oven i købet, at der har ligget en yderligere gammel ekstra betaling, som kan være flere år gammel.

Kender i nogen andre som kører business på den måde ?

Efterskrift:

Der har lige været en artikel i Berlingske Business om en anden YouSee kunde, der iflg. overskiften har måttet slås for at få refunderet et retmæssigt beløb. Jeg kunne desværre ikke læse detaljerne pga. abbonnements låsning,

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Kan på ingen måde genkende det der skrives, er fuldkunde hos YS, TV pakke via boligselskab, extra kanaler betales direkte, ligeledes Internet og telefoner, er et par gange blevet kontaktet angående tilgodehavender efter at jeg har lavet ændringer, intet er blevet trukket mere end det skal. Når det er PBS kan man ikke komme i minus, det er da i hvertfald ikke oplevet.

Man holder selvfølgelig altid øje med sin betalings oversigt angående de aftaler man har diverse steder og sikrer sig at de stemmer.

Er der noget galt har det altid været klaret med en opringning. F.eks da jeg oprettede Telefon, var sælger lidt for ivrig, og tilbød mere end han kunne, jeg ringede til YS, vi talte om det, og det endte fint uden der blev mistet meget, lidt mindre taletid og en månedlig filmkode, fik det til den pris der oprindeligt var aftalt, der er siden kommet extra taletid og Data på, til samme pris, så der er faktisk kun mistet en månedlig filmkode.

.

Hvad er det du prøver at sige ?

Jeg advarer folk om, hvad der kan ske og så fortæller du, at du ikke har haft problemer. Vorherrebevares...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

gearlos skrev:
.

Hvad er det du prøver at sige ?

Jeg advarer folk om, hvad der kan ske og så fortæller du, at du ikke har haft problemer. Vorherrebevares...

I dit første indlæg skriver du (hvordan og hvorfor er underordnet). Hvordan kan det være underordnet. Det virker som en halv hiostorie. Skal vi lære noget af din oplevelse, må du dele helheden med os.

Jeg er kommet til at betale samme girokort 2 gange pr. netbank - er det så svært at forstå, så har du virkeligt meget at lære. Måske har du ikke andet at lave end at poste kommentarer....

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jo, jeg har andet at lave.

Tilbage til sagen. Selvfølgelig burde YouSee have modregnet i den positive saldo, der var på din konto.

jeg har gjord det samme. men det blev da bare modregnet ved væste regning

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P