6'eren

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hejsa, overvejer at købe tv-pakke hos Yousee, men undrer mig over, at 6'eren ikke er med i kanaloversigten. Kan det passe? Kan se, at der herinde er spurgt til noget lignende sidste år - hvad er status i dag? 

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Når du er logget ind og klikker på Extra kanaler så står den som nummer 6 på plads 114, så den er skam med. Det har den været så længe jeg kan huske.

Ok, det lyder godt. Men man burde jo kunne se den i oversigten over kanaler uden at logge ind - når man overvejer at købe tv hos yousee:)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Når der er levering på adressen, kan man kun komme ind på siden ved at logge ind.

Ja, hvis du mener at søge på sin adresse er at logge ind. Det var også det jeg gjorde, og derinde findes en oversigt over kanaler i grundpakke og ekstrakanaler. Og 6'eren fremgår ikke, tjek evt lige selv, for det burde da rettes, hvis den kan vælges:)

http://yousee.dk/tv/tv_med_valgfrie_tv-kanaler.aspx

Omdømme 3

Badge +3
 Den har plads 114, så se  på listen over kanaler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)