Spørgsmål

4K på 4K boksen

hvornår begynder det for alvor at rykke med 4K tv på 4K boksen?????
mvh Kim

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det må formodes at komme når der der kommer kanaler som er i den opløsning, som det er nu, er der stort set ingen af betydning.
Så glæd dig over det indhold som er på Netflix og You Tube.
Omdømme 7
Badge +6
En kanal oprydning kommer de vist heller ikke uden om for at få plads til de evt. kommende TV kanaler i UHD, for ellers vil det se meget sort ud med kvaliteten på de UHD kanaler der ville dukke op..
Eks. er ikke unormalt at Tyskerne kører med over 20 Mbps på deres UHD kanaler via Astra 19.2Ø og YouSee er notorisk kendt for allerede at pille ved bitraten på alle 720p og 1080i kanalerne åbenbart for at få plads til alle de kanaler de har i deres udbud.

Det kan man så kalde hæmsko nummer 2 der skal overvindes, hvis YouSee skal kunne tilbyde TV kanaler i UHD opløsning til kunderne også, nu da de totalt har droppet idéen med indførsel af DVB-C2 i hele Europa, for det er reelt kun på den teknologi at pladsen ville være til stede uden problemer.
Ifølge de oprindelige planer skal UHD leveres som ip-kanaler, og det er DOCSIS 3.1 ret effektiv til.
Omdømme 7
Badge +4
Tja, Canal Digital kan ikke engang levere alle kanaler i HD 720p 1080i pga kapacitet
Omdømme 7
Badge +7
Ja, flow TV i UHD vil vi rimelig sikkert vente en rum tid på, man kan så håbe at det mere vil blive på Streaming at det fås.
Glæder mig i øvrigt til i morgen, så ankommer der fra det lokale Panasonic Center et 49" UHD.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Ja, flow TV i UHD vil vi rimelig sikkert vente en rum tid på, man kan så håbe at det mere vil blive på Streaming at det fås.
Glæder mig i øvrigt til i morgen, så ankommer der fra det lokale Panasonic Center et 49" UHD.

som du ikke har glæde af endnu, he he
Omdømme 7
Badge +7
Nej ikke endnu, men der går højst 24 timer så har jeg. Der er jo UHD på You Tube, og på Netflix.
Omdømme 7
Badge +4
er udbuddet ikke meget lille på netflix?
Omdømme 7
Badge +7
Ved ikke lige hvor meget der er af UHD, men der er i hvertfald ikke lige så meget som der er af FHD indhold.
Sad i går og så efter hvad der er på You Tube, og der er faktisk meget af alt muligt både i UHD og UHD med HDR.