Spørgsmål

4K Boks - Fejl ved Pause og Arkiv tv

Jeg oplever, når jeg pauser live tv, at boksen kun holder pausen i 7-8 minutter. Herefter starter udsendelsen igen. Forskudt, men kun de 7-8 minutter.

Samtidig oplever jeg at udsendelser i arkiv fejler efter 7-8 minutter. Udsendelsen stopper simpelthen, og jeg har ikke andre muligheder end at stoppe. Hvilket gør at jeg ikke rigtigt kan se noget i arkivet.

De kan være helt tilfældigt, men jeg synes der var et sammenfald med tiden ind til fejl sker. 7-8 minutter i begge tilfælde.

Har andre oplevet det samme?

Mvh Morten

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke noget der er oplevet herfra. De er så vidt vides ikke andre der her på forummet har skrevet om det.
Omdømme 7
Badge +4
Prøv eventuelt facebook https://www.facebook.com/youseedanmark/posts_to_page/
Omdømme 4
Badge +1
Jeg har flere gange oplevet at boxen går ned efter pause har været aktiveret i et stykke tid - og er nødt til at slukke bagpå.

De siger at det har de ikke set før, men det er sket flere gange for mig.
Omdømme 7
Badge +4
Ja, der mangler en "reset til fabriksindstillinger"
Omdømme 5
Badge +5
Hej morten_fresh

Det lyder da godt nok irriterende :(

Er det vilkårligt i forhold til kanaler eller er der et mønster?

Hvis det bliver ved at drille, så må vi evt. få oprettet en sag via teknisk support - tlf.. 70704040.
Kasper skrev:

Hej morten_fresh

Det lyder da godt nok irriterende :(

Er det vilkårligt i forhold til kanaler eller er der et mønster?

Hvis det bliver ved at drille, så må vi evt. få oprettet en sag via teknisk support - tlf.. 70704040.

Hej Kasper,

Beklager mit sene svar, fik kun en email ved de 2 første svar. Jeg var tilfældigt forbi en Yousee butik i sidste uge, og nævnte problemet. Butikken var så venlig at give mig en ny bredbåndsrouter med hjem, og jeg har så efterfølgende konstateret at problemet forsvinder helt hvis jeg kører kablet netværk. Tidligere havde jeg udfordringer med at boksen kunne stå og kortvarigt tabe wifi forbindelse, hvilket er blevet mindre udtalt med den nye router. Jeg har alligevel oplevet at boksen hopper ud af pause hvis jeg kører wifi. Det har dog ikke været så slemt som med den gamle router.

Er boksen særligt følsom på wifi? Routeren står ikke mere end 4m væk fra boksen, kun adskildt af et trægulv,, og jeg har ikke problemer på hverken laptops eller telefoner med at holde forbindelsen.

Mvh Morten
Omdømme 4
Badge +6
Hej Morten

Det er i hvert fald et sted, hvor du vil bemærke ustabilitet lidt tydeligere, da internetforbindelsen skal køre ordentligt for at boksen kan køre stabilt.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P