Spørgsmål

36 "Valgfrie" kanaler !!!

Har længe, rigtig længe undret mig over at i sælger 36 valgfrie kanaler, når man IKKE har mulighed for at vælge kanalerne selv....
Det vil sige, i sælger et produkt i ikke kan levere.....
Skal vi lade ombudsmanden kikke på det, eller får i rettet op på det ?
Endvidere forekommer der så heller ikke nogen regning når jeg kikker ind på min regning.....
Dette har jeg rykket for 2 gange og hver gang er der kommet et standardsvar om at jeg lige skulle sende mine login oplysninger og adr.
Så sidder man og venter og venter, men høre intet fra jer.
Men går ud fra at jeg får internet og tv gratis indtil i har fået fikset ovenstående.

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skal tages kontakt til You See, enten på FB eller kundeservice, da det der skrives om ikke er noget som brugerforummet kan gøre noget ved.
Hej "Radiomanden"

Jamen det har jeg jo gjort en hel del gange, uden resultat.
Det kan sku da ikke være meningen at man som kunde, skal bande og svovle,
hive fat i gud og hver mand, for at få lov til at betale det man modtager
og det kan heller ikke være rigtig efter en hel del henvendelser, at de fortsæt ikke besvare mig, eller retter fejl på deres hjemmeside.......................
Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke noget dette forum kan gøre, der er naturligvis You See ansatte tilknyttet forummet, men de kan ikke gøre mere end bringe det videre til de rette afdelinger som også det gøres på FB.
Hjemmesiden har fejl som man er klar over. Regninger kan klares ved tilmelding til PBS eller Kortbetaling.
Skal vel ikke tilmelde mig en regning der ikke forefindes ?
Skal vel ikke sætte himmel og hav i bevægelse for at komme af med mine penge ?
Skal vel informere andre bruger om hvordan det selskab de bruger, oprigtig behandler deres bruger.
Det ville da være dejligt hvis andre bruger oplyste om deres oplevelser med Yousee,
så kunne nuværende og evt nye bruger selv vurdere om de vil være kunder eller fortsætte med at være kunder.
Hvis de nuværende kunder ikke delte deres oplevelser, fik andre bruger jo intet af vide om hvordan YouSee oprigtig behandler deres kunder.
Har kontaktet dem både pr mail, på facebook og her på deres egen side.
At de så vælger at komme med samme tomme svar hver gang og så henlægge sagen og ikke komme med et brugbart svar, er jeg ikke herrer over, jeg kan jo kun fremvise at jeg får mine produkter hos YouSee ganske gratis, selv om nogle af dem ikke virker optimal, kan jeg vel ikke klage, med mindre jeg tænker på mine medmennesker som står i samme eller ligende situation.
Så jo, mit opslag høre så sandelig til her inde og er du uenig, så klag til YouSee, de besvar sikkert gerne, hvis de da læser deres mail........
Omdømme 5
Badge +7
Hej Bruger850

Jeg vil høre om du stadig ikke kan ændre i dine kanaler på Mit YouSee?

Det er jo noget der skal virke og gør det ikke det, så skal det fejlmeldes til vores udviklere.

Der sker mange ændringer og justeringer på Mit YouSee i disse dage, og vi forsøger at rette til og optimere mest muligt og hurtigst muligt.
Omdømme 1
Badge
Jeg kan heller ikke se eller blande mine TV-kanaler efter omlægningen af jeres hjemmeside.

/Bent
Hej Kasper.

Tror vi har skrevet over mail sammen, men når jeg skriver tilbage med spørgsmål du mangler svar på, kommer der intet retur.....
Jeg har ikke siden jeg blev kunde og siden jeg valgte 36 valgfrie kanaler, kunne andet end at slette de kanaler jeg har valgt.....
Har så heller ikke modtaget nogen regning på det, mener heller ikke det er tilladt at sælge et produkt der ikke kan leveres, sikkert derfor jeg forgævest har rykket for at få en regning fra jer....
Men er nået dertil hvor jeg ikke gider gøre mere for at hive fat i jer, og lader det køre så længe det køre.
Jeg kan loge ind, jeg kan komme på nettet og jeg kan se de 36 kanaler jeg måtte vælge pr telefon i januar, har dog ikke siden haft muligheden for at vælge andre kanaler....
Ved ikke hvor jeres kundeservice bliver af, tror ikke i helt er klar over at det er kunderne i skal overleve af.....
Men jeg er godt tilfreds så længe i ikke forlanger penge for noget.
Muligheden for at ændre hastighed forefindes så heller ikke her.................
Omdømme 1
Badge
Hej Bruger850

Vi har haft nogle udfordringer med ændring af Valgfrie Kanaler på Mit YouSee, og dette skulle være løst her i dag. Hvis du derfor stadig oplever problemer, så vil jeg anbefale dig, at kontakte os direkte. Så skal vi nok få set på det, da det meget gerne skulle virke :)

Du finder vores kontaktoplysninger her: yousee.dk/kontakt

Katrine, YouSee Forum Team
Omdømme 2
Badge
Bruger850 skrev:

Har længe, rigtig længe undret mig over at i sælger 36 valgfrie kanaler, når man IKKE har mulighed for at vælge kanalerne selv....
Det vil sige, i sælger et produkt i ikke kan levere.....
Skal vi lade ombudsmanden kikke på det, eller får i rettet op på det ?
Endvidere forekommer der så heller ikke nogen regning når jeg kikker ind på min regning.....
Dette har jeg rykket for 2 gange og hver gang er der kommet et standardsvar om at jeg lige skulle sende mine login oplysninger og adr.
Så sidder man og venter og venter, men høre intet fra jer.
Men går ud fra at jeg får internet og tv gratis indtil i har fået fikset ovenstående.

Se Logans indlæg i tråden her:
https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/bredband-detaljer-internal-server-error-99592

Vi må håbe, de holder denne gamle side flyvende, splænge det nye bras ikke funker!!!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)