Spørgsmål

2 Selector-, 6 Samsung og 4 Humax-tvbokse på 11 år

• Deltager
  • 0 kommentarer
I de sidste 11 år har jeg haft mit miljø infiltreret af 2 Selector-, 6 Samsung og 4 Humax-tvbokse fra YouSee. Problemerne har spændt fra at boksene fejlede, optage enhederne ikke virkede, wifi chippen var gået itu, dounglen ikke virkede till at kun nogle tv stationer kom frem og at ekstra kort osv. ikke blev opdateret. Herudover har jeg skiftet kabler fra kat 3,4 til 5, haft teknikker besøg, og ringet til Kundeservice, Regningsservice, support, uddivvdet Support, YouSee-Teknisk SupportCenter, en speciel klageafdeling under Penille Erand - og i dag har jeg så testet en 5 Ghz wifi-forstærker - og tvb bobksen virker stadig ikke. Jeg har skiftet kanaler, frekvens, NAT til og fra, tilføjet MAC adresser, tjekket IP og DNS med mere - men uden held. Og med hensyn til den sidste hardware som omtalt er her en sjov kommentar - der står på den at den gør "tv boksen trådløs".

Ak ja ... Danmarks største underholdningsunivers virker ikke på Brøndbyøster Torv 47 6th ... Her bor jeg :) men i aften ... der skal vi ha' kanin

Åh Pernille fra TDC ... hvad gør vi nu?
Tjaeh ... jeg ringer til YouSee-Teknisk SupportCenter og ser hvad de har at sige på mandag.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)