Spørgsmål

yousee teknikker kan ikke oplyse om leveringsdato


Badge

Hej.

Jeg har nu for over en måned siden bestilt fibernet fra yousee og da teknikeren endelig skulle komme dukker han ikke op. Jeg ringer derfor til yousee af flere omgange for at spørge hvornår jeg så kan få leveret internet fra dem men der er ikke nogen der kan give et ordentligt svar. Og der er ikke nogen der giver en grund for dette. Så vil gerne høre om der er andre der har samme erfaring hos de inkompetente medarbejdere der lader til at være ansat i firmaet og hvad er reglerne for hvor længe de må vente med at udføre en bestilling.

 

På forhånd tak


2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er sådan set et spørgsmål til You See, de er med her på forummet, men ikke mere i dag, men mon ikke at de vil se opslaget i morgen.

Jeg fik Fiber ind i December 2020, i forbindelse med at det til alle interesserede her i byen vil blive lagt Fiber ind gratis, i mit tilfælde var det klar til brug 20/12/20, og der kom en teknikker med konverter og Router 22/12/20, så der var intet at klage over, andet end jeg blev lovet en koplet opsætning, men der blev kun opsat en konverter. Havde jeg ikke være hjemme, så ville den være opsat et sted hvor den absolut ikke skulle opsættes.

Omdømme 4
Badge +8

Hej @Coolspicychilli 

Jeg er ked af at læse, hvis teknikeren ikke kom som planlagt og hvis der ikke har været mulighed for at aftale en ny dato endnu. Jeg vil gerne følge op på det. Jeg sender dig en privatbesked med en mailadresse du kan skrive til, så vil vi følge op på det herfra. 

Besvar