Svar

Yousee etablering af COAX i offentlig vej til grundgrænse


Badge

Hej, er der én person i Forum, der kan give en god indgangsvinkel/kontakt til Yousee?

Vi har bygget nyt hus og i oktober 2022 bestilt etablering af COAX-forbindelse til huset.

COAX-ledningen på vores grund er etableret, men Yousee mangler fortsat at etablere forbindelsen (ca. 4 meter) i vejen hen til vores grund. Når man ringer til 70704040 møder man en venlig person, der sidder i et call-center et tilfældigt sted i landet - men der sker ikke yderligere i sagen.

Er der nogen, der har en god indgangsvinkel/kontakt til Yousee, så vi kan få dem til at etablere de sidste 4 meter ledning? Helst en, der virker hurtigt, for vores tålmodighed med Yousee er ved at blive opbrugt.

icon

Bedste svar af lassen muenter 15 March 2023, 21:18

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Salgs afdelingen 70704040 eller https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal  eller vente til en YS medarbejder ser denne tråd i morgen.

@Kevin 

Badge

Tak for hele tre tips! Satser på at en af dem giver pote! 😀

Omdømme 5
Badge +8

Hej @lassen muenter 

Jeg vil gerne sørge for, at der bliver kigget på det - og jeg har derfor sendt dig en privatbesked som du gerne må kigge på. 

Badge

Mit problem er nu løst, og jeg takker alle der tog sig tid og ulejlighed til at svare og hjælpe.

De gange jeg har henvendt mig til Forum, har jeg altid fået svar, der løser mit problem.

Forum virker!

Tak.

Omdømme 1
Badge

Hej @lassen muenter 

Tak for din tilbagemelding. 

Det glæder os alle i Forum teamet, at du har fået den hjælp du havde brug for. 

Jeg ønsker dig en dejlig weekend. 

Besvar