Spørgsmål

Your connection is not private

Badge

Mine devices var smidt af mit netværk i morges, og da jeg prøvede at logge ind fra min telefon, blev jeg mødt af følgende: "The network you are trying to join has security issues" og da jeg så lidt modvilligt trykkede "CONTINUE ANYWAY VIA BROWSER" blev jeg så mødt af:

"Your connection is not private", og herunder "Attackers might be trying to steal your information from >IP adresse< (for example, passwords, messages or credit cards) 

NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID" 

Ringede til Yousee og de bad mig resette mit modem. 

Er der andre der har haft samme problemer? Kunne det være et udløbet certifikat? 

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Din browser vil ikke godkende certifikatet på din router. Det oplever en del, men så længe det er på eget net skal du tage det uden bekymringer. 

Omdømme 3
Badge +5

Hej @clos1 

Det er en uhensigtsmæssighed vi er bekendt med, men det er ikke noget der bør give anledning til bekymring. Løsningen er at genstarte modemmet, og såfremt det ikke løser problemet, skal det nulstilles. 

Badge

Tak Louise - det fandt jeg ud af efter at have ringet til support tre gange i går, resettet router, osv. 

Hvis modemmet ikke har forbindelse til internettet, forsøger det at omdirigere dig til denne interne webside i modemmet:

Siden bliver præsenteret via HTTPS, som browseren ikke har tillid til, så man bliver i stedet mødt af en advarsel.

Besvar