Svar

Wifi navn og password bliver nulstillet


Badge

Hej alle,

Jeg oplever periodisk at jeg mister internettet i et par minutter, hvorefter mit Wifi navn og password bliver nulstillet. Nogen som har oplevet det samme eller har en løsning?

 
 

 

 

 
 

 

 

icon

Bedste svar af OllieV 23 May 2023, 09:16

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er det indstillet på Router/Modem eller på Mit You See, det siges at hvis ikke det er på Mit You See, så kan man komme ud for at der ændres, jeg har dog aldrig være ude for det, jeg retter det kun på min Router hvis/når det er nødvendigt, og der er aldrig sket en ændring af nogen slags.

Badge

Navn og kode havde jeg manuelt ændret på routeren. Jeg blev guidet af support til at downloade appen ‘Mit Internet’ og ændre det derfra. Håber det løser problemet.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @OllieV 

Det er nemlig også det du skal - vi håber det løser problemet ellers skriv endelig igen😊

jeg har dog aldrig være ude for det, jeg retter det kun på min Router hvis/når det er nødvendigt, og der er aldrig sket en ændring af nogen slags.

Fortalte du ikke på et tidspunkt, at du brugte at sætte coaxmodemmet op (manuelt) med samme wifinavn+kode som på mit yousee? Det kan i hvert fald forklare, hvorfor du aldrig opdagede fænomenet. 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Har ikke haft Coax i over 3 år, har Fiber nu.

Badge

Jeg oplever at mit password (og netværksnavn) bliver 0-stillet ca. hver anden uge. Pænt irriterende !

 

Jeg forsøgte første gang at ændre PW tilbage via appen “mit internet”, hvilket ikke virkede. Efter chat med support fik jeg oplyst at jeg skulle slette appen, gen-downloade og ændre PW. Dette virkede første gang - men ikke denne gang.

 

What to do ? Hvorfor 0-stilles koden ? Med alle de enheder der efterhånden “hænger på” vil jeg meget nødig til at skifte kode………….

Omdømme 7
Badge +9

Hej @madsG 

Så altså du logger slet ikke ind på routerens firmware og ændrer det derinde? Ellers er det meget mærkeligt og så burde det ikke ske. 

Badge

Altså PW “nul-stiller” sig selv (til det oprindelige) lige pludselige ud af ingenting.

 

For at ændre det sletter jeg appen “mit internet”, geninstallere den og logger på Wifi med den oprindelige kode. Derefter ændre jeg Wi-fi PW via appen.

 

Det virkede første gang, men ikke denne gang…………

 

Jeg har i dag forsøgt at ændre PW via “Mit Yousee”, men får blot en fejlmeddelelse ??

 

Hvorfor nul-stilles det i det hele taget ??

 

/Mads

Omdømme 7
Badge +9

Hej Mads 

Jeg har sendt dig en privatbesked, så vi kan se nærmere på sagen og få det løst😊

Badge

Hej Kasper, jeg har svaret privat.

 

Kan lige tilføje at koden pudsigt nok IKKE ændrer sig på det gæstenetværk jeg har oprettet……..

Besvar