Svar

webside ikke tilgængelig

Badge

Den 29. sept. 2021 kunne appen ikke åbne i over 1 døgn og nu er det samme sket igen og jeg har ikke kunnet se TV siden d. 5. okt. fejlbesked:

Denne webside er ikke tilgængelig ErrorCode 106 Internet disconnected. Kunne ikke indlæse siden. tdcapl.YouSee.tv var for længe om at svare. Websiden kan være nede, eller der kan være en fejl ved internetforbindelsen.

Der er ingen fejl ved internetforbindelsen og ingen problemer med øvrige apps, der alle kører trådløst på mit Samsung Smart TV.

Det har ingen effekt at genstarte routeren, og appen kan uden problemer ses på iPad og PC.

Hvad er der galt?

icon

Bedste svar af Radiomanden 7 October 2021, 22:11

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Der kan prøves at slukke helt for TVet, vent nogle minutter og tænd igen. Der kan også prøves at afinstallere Appén og hente den igen, det sidste der kan prøves er at gendanne TVet.

Badge

Tusind tak - det hjalp at slukke for TV et ved stikkontakten

:relaxed: Godt du fik det løst, 

God aften, 

Omdømme 7
Badge +10

Tusind tak - det hjalp at slukke for TV et ved stikkontakten

Der er nogen gange bare en lille ting der skal gøres, så virker det igen.

Badge

Jeg henviser til teksten på fejlmeddelelses. Webstedet, der ikke var tilgængeligt er det websted hvorfra appen åbnes. Problemet er nu løst.

Omdømme 7
Badge +10

:relaxed: Hej webside ikke tilgængelig, Lige for at være helt med så mener du din Browser,

Det er Appén der var problemer med, der kommer faktisk den besked at Web siden ikke er tilgængelig.

:relaxed: Hej webside ikke tilgængelig, Lige for at være helt med så mener du din Browser,

Det er Appén der var problemer med, der kommer faktisk den besked at Web siden ikke er tilgængelig, selv om det intet har at gøre en det.

Ok Radiomanden Godt du fik det løst. 

God aften, 

Omdømme 7
Badge +10

:relaxed: Godt du fik det løst, 

God aften, 

Det var jo så ikke med din hjælp.

Og det er så et tilbagevendende problem jeg oplever særligt i øjeblikket. Virkelig møg irriterende! Få det fixet.

Besvar