Spørgsmål

Ustabilt internet i Holstebro


Badge

Hej jeg har ustabilt internet i Holstebro omegn. Jeg bor tæt på døesvej hvor de er i gang med lægge fibernet, har fået sæt en boks op fra Norlys i min lejlighed men det har vært sådan siden siden de begyndte ca. 14 dage siden og det sker flere gang om dagen hvor den helt ned på 30sek og op igen. Er det mening det er sådan lige for tiden eller kan det være noget andet får bredbånd via TV stik


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Vi brugere kan i et sådan tilfælde ikke hjælpe, da det er Teknisk Support der skal kontaktes, YS kan kontaktes her: https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal  der vil ligeledes være YS medarbejdere her på forummet igen i morgen.

Der nævnes Norlys, hvor kommer de ind i sagen.? Hvis det er dem der leverer Bredbånd forbindelsen, så er det dem der skal ske henvendelse til.

Omdømme 7
Badge +9

Hej jeg har ustabilt internet i Holstebro omegn. Jeg bor tæt på døesvej hvor de er i gang med lægge fibernet, har fået sæt en boks op fra Norlys i min lejlighed men det har vært sådan siden siden de begyndte ca. 14 dage siden og det sker flere gang om dagen hvor den helt ned på 30sek og op igen. Er det mening det er sådan lige for tiden eller kan det være noget andet får bredbånd via TV stik

Har du prøvet at se om der er noget på YouSee Driftsinformation? 

Badge

Hej jeg har ustabilt internet i Holstebro omegn. Jeg bor tæt på døesvej hvor de er i gang med lægge fibernet, har fået sæt en boks op fra Norlys i min lejlighed men det har vært sådan siden siden de begyndte ca. 14 dage siden og det sker flere gang om dagen hvor den helt ned på 30sek og op igen. Er det mening det er sådan lige for tiden eller kan det være noget andet får bredbånd via TV stik

Har du prøvet at se om der er noget på YouSee Driftsinformation? 

Ja det har jeg og der er ikke noget. Men den 21.02.23 fik jeg en sms med de skifter udstyr i mit område ellers ikke andet.

Omdømme 7
Badge +9

Så kan det jo være årsagen, men det kan ikke siges herfra brugere om det er, der må kontaktes YS.

Badge

Vi brugere kan i et sådan tilfælde ikke hjælpe, da det er Teknisk Support der skal kontaktes, YS kan kontaktes her: https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal  der vil ligeledes være YS medarbejdere her på forummet igen i morgen.

Der nævnes Norlys, hvor kommer de ind i sagen.? Hvis det er dem der leverer Bredbånd forbindelsen, så er det dem der skal ske henvendelse til.

Jeg har bredbånd hos YouSee men Norlys står for fibernet tilslutning af boks i boligområde og gravearbejdet i vejen bliver færdig i 2023/2024 det er en aftale boligselskabet har vedtaget og YouSee indgår. De har sæt den op i lejligheden men ikke klar til brug.

Omdømme 7
Badge +9

Det var det samme da der blev lagt Fiber ind her i byen, det kunne jo ikke blive færdigt overalt samtidig, TDC opsatte deres KAP boks her en del måneder før jeg kunne bruge forbindelsen.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Steward202 

Jeg ved ikke om du har fået ringet ind til os, men jeg sender dig lige en privatbesked som du kan reagere på, såfremt du ikke har. 

Besvar