Spørgsmål

Router mistede forbindelse fra en dag til en anden.

Badge

Hej,

Jeg har en fornuftig fiberforbindelse (1000-200), som fra en dag til en anden stoppede med at virke. Routeren er tændt og alle knapper undtagen 2 er tændte (den med piktogram af “@” og den med en telefon) Jeg er ret sikker på at @’et er den der indikerer hvor vidt routeren har forbindelse til internet..

De gængse løsninger er prøvet med restart, tjekke kabler sidder godt og lignende.. Intet lader til at virke.

Det har nu ikke virket i 5-6 dage og der er ingen indikationer på at min bygning har en driftsforstyrrelse..

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Hvad er status på Fiberkonverteren.? Har den forbindelse ud.? Der er 2 Dioder, den ene viser at den er tændt, den anden viser at der er forbindelse.

Badge

strømdioden er fuldt tændt, mens forbindelsen “< >” blinker konstant, et par gange i sekundet

Omdømme 7
Badge +10

Så er har den ingen forbindelse. Der skal fejlmeldes Teknisk support er åben frem til 18:00, Det hjælper næppe at slukke den og tænde den igen.

Omdømme 6
Badge +9

Så er har den ingen forbindelse. Der skal fejlmeldes Teknisk support er åben frem til 18:00, Det hjælper næppe at slukke den og tænde den igen.

Jeg vil foreslå at slukke for fiberkonverteren i 5-10 min, så har man også prøvet det.. 😉

Omdømme 7
Badge +10

Som jeg skrev hjælper det næppe, for hvorfor skulle den lige bare sådan miste forbindelsen, jeg vil så lige skrive at der lige ses efter om fiberstikket sidder ordentligt i Kapboksen, at det ikke er kommet til at side løst eller faldet ud.

Omdømme 3
Badge +5

Hej @Jonfan 

Fik du ringet ind til vores Support, som Radiomanden anbefalede? 

Jeg er ret sikker på, at supporten vil anbefale en genstart af konverteren også - for en sikkerheds skyld. Det er dog svært at sige om det vil gøre en forskel, så min klare anbefaling er også at ringe ind til os. Så skal vores Support nok hjælpe. 

Besvar