Spørgsmål

rigtig Øv Dag


Badge

godmorgen til jer😁🙂

jeg har været tidligt op her til morgen,og siden kl 04,30 og jeg fald ud  5-10 min i ca 1 min

jeg kan ikke se nogen drift forstyrelser her i Holeby

lidt historik

jeg flyttede hertil i 21,og hvor jeg bor må vi kun have yousee,lige fra start af efter kabelmanden satte det til havde jeg problemmer,jeg hat 1000,og et oar dage fik jeg forskellige i telf for at rette på mit problem,fik tilsendt 2 gange nye router,hjalp ik,så til sidst kom kabelmanden ud igen,med en ny router,og målte,og spurgte hvad jeg havde,tv med box ,samt min stationære pc,nede under tv med box,som jeg så ik havde tændt samtidig,han kunne så måle,at noget spærrede for signalet,routeren kunne kun stå der hvor den stod,fik så igen en helt ny,samme problem,hanfik ud i gangen og helt uden for og signalet blev bare bedre,fik sat den nye til og det hjalp lidt,men meget meget langsom,så her d,15-3-23 flytter jeg til en bolig i samme forening,bare 1 plan,og for første gang,kørte det bare rigtig hurtig,ingen problemmer,lige til i morges(det skal siges jeg fik nyt stik sat ind(coax)og kabelmanden satte det til,og jeg har gjort alt det der skal gøres,den står som den skal,og alligevel, laver den ballade,jeg har prøvet at optimere,fejl  prøv igen senere,hurtigheden er der,men den hopper af🖥

så efter mit lange oplæg,ville jeg bare høre om der er drift forstyrrelser,her i Holeby,som ligger på Lolland😊😉🤷


2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Ja det er naturligvis på Lolland. Har du indtastet din adresse på Driftinfo, hvad står der så på den.? Hvis ikke der står noget, så skal du have fat i teknisk support, så må de se på det.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @a9ehansen 

Jeg er ked af at læse, at du har haft problemer med internetforbindelsen fra os og så igen i fredags havde problemer tidlig morgen. 

Har du fået løst problemet eller har du stadig brug for vores hjælp?😊

Besvar