Spørgsmål

Regning

Badge

Jeg har ændret min betalingsmetode i dag. nu er betalingen månedlig, men regningen hænger for kvartalet

Jeg har ikke penge til at betale kvartalet

Jeg fik at vide til støtte, at de skiftede konto og nu er det en måned, men det er ikke tilfældet

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Det kan der ikke hjælpes med herfra, der skal tages kontakt til regnskabs afdelingen. 70 70 34 74

Badge

Det kan der ikke hjælpes med herfra, der skal tages kontakt til regnskabs afdelingen. 70 70 34 74

Jeg er ukrainer og taler ikke dansk og engelsk, jeg har ingen venner der taler sproget, så jeg har ikke mulighed for at tale i telefon

Omdømme 7
Badge +10

Der er ikke mulighed for hjælp fra os brugere, da det drejer sig om regninger, det kan vi ikke gå ind i, det er kun You See der kan hjælpe dig.

Der kan så skrives til dem enten her: https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal  hvilket er det hurtigste, eller på Mail kundeservice@yousee.dk men der er svartiden lang og derved er betalingsfristen overskredet.

Der er medarbejdere fra YS som er med her på Forummet, men om de ser opslaget i dag vides ikke, så bliver det tidligst på Mandag.

жливості отримати допомогу від нас користувачів, оскільки це стосується рахунків, ми не можемо вдаватися в це, тільки You See може допомогти вам.

Потім ви можете написати їм тут: https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal, що є найшвидшим, або на електронну пошту kundeservice@yousee.dk, але час відповіді тривалий, а кінцевий термін оплати є тому було перевищено.

Є співробітники YS, які тут на форумі, але невідомо, чи побачать

Omdømme 7
Badge +10

@Kasper Kan du hjælpe i denne tråd.?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @XcoserYT 

Jeg har sendt en privatbesked her på forum, så vi kan hjælpe med udfordringen. /

I’ve wrote a direct message to you here in the forum so we can solve the matter for you as quickly as possible😊

Omdømme 7
Badge +10

Han kan hverken Dansk eller Engelsk, derfor hjælp jeg lidt med at oversætte til Ukrainsk.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Radiomanden 

Det ser jeg er skrevet nu tidligere i tråden - det så jeg faktisk ikke, indrømmet. Det var da også pænt af dig.

Jeg kan se, at der fra trådstarters side er skrevet dansk også, så jeg håber, at det går evt. med noget Google translate. Det vil nok primært være dansk og engelsk vi kan kommunikere på,  også hvis sagen skal videre til vores kundeservice for regninger. 

Vi skal selvfølgelig hjælpe bedst muligt. 

God aften og godt nytår.

Omdømme 7
Badge +10

Google translator ser da også ud til at virke fint, det danske han har oversat til er der da ikke fejl i.

Også Godt Nytår til dig Kasper.

Badge

Hej @Radiomanden 

Det ser jeg er skrevet nu tidligere i tråden - det så jeg faktisk ikke, indrømmet. Det var da også pænt af dig.

Jeg kan se, at der fra trådstarters side er skrevet dansk også, så jeg håber, at det går evt. med noget Google translate. Det vil nok primært være dansk og engelsk vi kan kommunikere på,  også hvis sagen skal videre til vores kundeservice for regninger. 

Vi skal selvfølgelig hjælpe bedst muligt. 

God aften og godt nytår.

Jeg svarede i beskeder

Badge

Han kan hverken Dansk eller Engelsk, derfor hjælp jeg lidt med at oversætte til Ukrainsk.

Tak for hjælpen!

Omdømme 7
Badge +10

Så burde dit problem blive løst. Тоді ваша проблема повинна бути вирішена.

Badge

Så burde dit problem blive løst. Тоді ваша проблема повинна бути вирішена.

Casper har ikke svaret mig endnu

Omdømme 7
Badge +10

Er problemet blevet løst.?   Чи вирішено проблему.?

Besvar