Spørgsmål

Problemer med nettet siden februar



Vis første besked

30 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der må som på Min Router være en punkt i Menuen der hedder Systeminformation.

Omdømme 7
Badge +9

Der må være et punkt i Menuen der hedder System information, har ikke det Modem, har Fiber.

Hvis der er én der kunne lægge et screenshot op af hvor præcis det er man aflæser firmware version så ville det være en stor hjælp.

Jeg har også problemer, og det opstår altid (og udelukkende) når jeg streamer noget live, f.eks. tennis når min far kommer forbi og caster via hans Waoo webTV eller når jeg ser live sport på Viaplay (direkte via app'en på min Shield). Så det er ligemeget om det er wifi eller ethernet stik, så kommer der udfald på hele min forbindelse når jeg streamer noget som bruger live buffer. Dvs. alle mine andre enheder mister også kortvarigt forbindelsen, men ikke nok til at det kan ses i nogen logs. Det er måske et splitsekund, men det får streamet til at fryse så man skal hen og lukke det ned og starte det igen. Som oftest hvert 10. eller 15. minut. Jeg har Gigabit ved youSee og genstart af routeren virker ikke. Det lader til at youSee serverne har svært ved at håndtere livestreams. 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @insig9 

Jeg synes umiddelbart ikke det problem du beskriver, er et der er konstateret generelt ifbm. firmwareopgraderingen - men vi vil dog meget gerne tage et kig på din forbindelse. Jeg har derfor sendt dig en privatbesked, som du gerne må reagere på. 

Besvar