Svar

Overdrage betaling af regning for Internet til firmaet

Badge

I forbindelse med ansættelse i nyt firma, skal firmaet betale for min internet abonnement.

Hvordan skal/kan firmaet sættes på som betaler ? …. eller skal det overdrages til firmaet ? 

Firmaet ønsker regning med moms oplysninger.

På forhånd tak for hurtigt svar 

Niels 

icon

Bedste svar af NielsBrix 14 December 2023, 11:30

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +8

Hej Niels 

Det er noget vores Kundeservice som kan hjælpe med. Du kan ringe ind til dem på 70704040, men jeg har også sendt dig en privatbesked som du kan reagere på 😊

Badge

hende jeg får fat i telefonen, forstår ikke hvad jeg skal have hjælp til 

Omdømme 7
Badge +9

Den elendige robot man så absolut skal tale med forstår ikke ret meget, men hvis man gentagne gange siger f.eks kundeservice, så er der en chance for at blive stillet igennem, men nemt er det bestemt ikke.

Badge

hun fortæller til at starte med at der er under 10 minutters vente tid …. herefter siger hun at der under et minut …. nu er jeg så oppe på 16 minutter - still counting :) 

Badge

så skal jeg ringe til næste afdeling - spændende :)

Omdømme 7
Badge +9

Som skrevet det er svært at komme uden om robotten, den kan ikke hjælpe med noget, den er jo en robot, sådanne taler jeg ikke med. De er ikke kloge, men det bliver de jo nok på et tidspunkt, men så er jeg med min alder ret sandsynlig død.

Badge

TDC Erhverv kunne hjælpe på under 5 min. - god dag

Omdømme 7
Badge +9

Det er også der den hører til nu da den så er en erhvervs forbindelse. You See er for private.

Omdømme 6
Badge +8

I forbindelse med ansættelse i nyt firma, skal firmaet betale for min internet abonnement.

Hvordan skal/kan firmaet sættes på som betaler ? …. eller skal det overdrages til firmaet ? 

Firmaet ønsker regning med moms oplysninger.

På forhånd tak for hurtigt svar 

Niels 

Det er mere brugt at de større firmaer betaler et beløb til medarbejderen til dækning af en internet forbindelse. Det er så dig selv der står for at vælge udbyder og betale regningen.

Den dag du ikke arbejder i firmaet mere, har du så styr på hvem der ejer forbindelsen.. er det dig eller dit firma, det er blot lidt input til dig.

Besvar