Spørgsmål

Mobil app virker ikke via wifi hjemme

Badge
  • Deltager
  • 4 kommentarer

Jeg har internet via yousee tv-pakken inkl sikkerhedspakke. Jeg bruger wifi hjemme til min mobil. Politiken-app'en virker ikke hjemme via wifi, men det gør den alle andre steder. App’en virker hjemme, hvis jeg slår wifi fra og bruge mobildata. Alle andre apps virker på min mobil hjemme via wifi. Jeg har både genstartet routeren og resettet den. Intet hjælper. Yousee har tidligere oplyst, at det formentlig er en fejl i Sikkerhedspakken. Venligst hjælp.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du kan da lige starte med at deaktivere sikkerhedspakken, kan der så fås adgang.?

Badge

Det synes jeg ikke lyder som en god idé at slukke for sikkerhedspakken - ved i øvrigt ikke hvordan man gør det.

Omdømme 7
Badge +9

Fandt en tråd der omhandler noget tilsvarende.

Badge

Tak for råd, Radiomanden. Som omtalt, ved jeg ikke, hvordan jeg deaktiverer Sikkerhedspakken, o gsom jeg kan læse den anbefalede tråd “sikkerhedspakke blokere”, så handle det om et pc-program og ikke om en app på en mobil. Så jeg er desværre ikke rigtig kommer videre.

Omdømme 7
Badge +9

Har desværre ikke længere sikkerhedspakken, da den ikke længere er kompatibel med min PC, så kan ikke sige hvordan den deaktiveres, men den kan tvinges til at stoppe.

Badge

Det viste sig, at problemet med app'en forsvandt, da jeg i anden anledning fik skiftet router. 

Besvar