Svar

mit internet app kan ikke finde mit wifi

Badge

Mojn 

jeg er luge flyttet pg fået ny router og en mesh enhed samt to nye tv bokse. Og nu får jeg at vide i mit internet appen at jeg ingen wifi har og ingen enheder det er koblet til ??  Hvad kan det skyldes ??

icon

Bedste svar af Radiomanden 16 January 2024, 22:39

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken platform haves. Coax eller Fiber.?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Michael E 

Vi skal have tjekket om du har den rigtige firmware - og om Mit Internet app-produktet ligger på dit abonnement. Jeg har derfor sendt dig en privatbesked. 

Badge +1

Hej 

Jeg har fået ny router/modem, som jeg installerede i lørdags og det gik fint. Men da jeg ville installere mesh enhed så logger jeg på mit internet app., men appen skriver jeg et offline og derfor kan den ikke registrer mine enheder. Jeg har wifi men appen skriver jeg er offline. Der er oprettet en sag hos yousse, men jeg er bare overventende da jeg jo ikke kan få installeret min mesh enhed og derfor ikke kan bruge og tjekke wifi.

Router er reset vha samtale i yousee support. Appen afinstalleret og geninstaleret. Mobilen og genstartet, men det virker ikke.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan skyldes at Routeren ikke er opgraderet til den nødvendige FW, hvis det er en D6 til Fiber/DSL, så skal FWen være enten 2.26.2 eller 2.26.4

Badge +1

Hej

Det er ikke D6 men Sagemcom 3890V3.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan være det samme der gør sig gældende på den. Hvad FWen skal være på den vides ikke, en kontakt til Teknisk Support, så kan de se om den er opdateret så den er en Mesh node.

Badge +1

Er meldt. Jeg er bare utålmodig. Savner bedre wifi

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke kontakt har været telefonisk, så kan der være en del ventetid.

Badge +1

Jo det er pr. Telefon 

Omdømme 7
Badge +9

Så burde de have set på det med det samme om der er den rette FW eller om det skyldes andet.

Besvar