Hej,
jeg mister dagligt min internetforbindelse (omkring 2-5 gange).
Jeg benytter kun YouSee’s Sagemcom 3890V3 som modem (Bridge Mode), da jeg stiller store krav til mit netværk, og dermed ikke kan gøre brug af routerdelen i Sagemcom routeren.
Jeg har 100 % styr på min del af netværket (Jeg er tidligere netværkstekniker 😀), men jeg er desværre ikke herre over hvad der sker i YouSee’s ende, og derfor er gode råd mere end velkomne.
Når forbindelsen til internettet gå tabt, så logger Sagemcom følgende fejl:
Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.7;CM-MAC=34:49:5b:86:48:62;CMTS-MAC=48:d5:39:86:c9:87;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; 2023/2/07 19:35:44 4
Denne fejl er ikke en jeg selv kender fra mit tidligere virke, så jeg formoder at den må være relateret til coax forbindelser, men der er ren spekulation 😀).
Nu kan det sommetider være en smule vanskeligt, at få lov til at fejlmelde sit bredbåndsudstyr, specielt når man kører i bridge mode, så derfor ville jeg forhøre mig herinde, om der er nogen der har haft held til at få løst deres problem, og hvordan de har fået formidlet problemstillingen til YouSee.
Bedste svar af Moondreamer
Se original