Mesh eller access point til sagemcom CS5001

Badge

Jeg har en Sagemcom CS5001 router, men da der er tale om firma betalt internet  via TDC kan jeg åbenbart ikke få tilhørende Mesh noder. Derfor vil jeg selv anskaffe Mesh enheder eller en Ubiquiti accesspoint. Har I nogle anbefalinger til kompatible Mesh enheder ? Eller skal jeg hellere satse på en ubiquiti access point ? 

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er en D6, er det kun bredbånd eller er det også med TV.? Hvis med TV, så skal du være opmærksom på at den/de Mesh noder der skal bruges har Multicast , det har YS Mesh moderne, hvis der skal bruges en TV boks på dem, ellers skal den have signalet fra D6.

Badge

Tak. Der er tale om bredbånd. TV trækker jeg direkte via Ethernet kabel til smart TV. 
Når jeg ikke kan få adgang til YS Mesh noder, hvilke noder skal jeg satse på ? Eller skal jeg hellere investere i denne accespoint for at sikre en ordentlig signal i hele huset ?
https://www.av-cables.dk/access-point/ubiquiti-unifi-nanohd-traadloest-poe-access-point-2000-mbps.html

Omdømme 7
Badge +9

Det ved jeg ikke, der er ingen brug for det i en 90 Kvm lejlighed. Det dækker min Router fint.

Besvar