Svar

Lan forbindelse virker ikke på sagemcom 3890v3


Badge

Hej

Jeg har fået trukket cat6-kabler fra pc til router af tekniker (kablet er tjekket og har forbindelse gennem), men vores sagemcom 3890v3 router virker ikke i de fire udgange til lan. Det er tjekket både med det nye kabel og et ekstra kabel af teknikeren. Der kommer ikke forbindelse ud af stikkene, og der kommer heller ikke lys i dem, når kablet sættes ind. Det gælder for alle 4 udgange på routeren. 

Hvad kan fejlen skyldes?

Mvh

Karsten M Sørensen

icon

Bedste svar af KarstenMSørensen 9 February 2023, 11:09

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Når der har været en teknikker på som har konstateret at det ikke virker, så må han da have sagt noget om at få det ombyttet.?

Der er skrevet en god del om problemer med det Modem og NUUDAY FWen, men det problem har der vist ikke været skrevet om før. Det er kendt at portene kun giver 100 Mbit, at der er SSID problemer og andet.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @KarstenMSørensen 

Det lyder ikke godt, at der er problemer med LAN-forbindelsen. 

Har du testet på flere netværkskort for at sikre, at det ikke er det, der er noget galt med? Ellers skal vi jo have ombyttet routeren, tænker jeg umiddelbart😊

Omdømme 7
Badge +9

Har du prøvet at nulstille din router? 

Badge

Hej alle

 

Hermed en opdatering. Routeren er blevet tjekket, nulstillet osv. Virker stadig ikke. Jeg har drøftet det med Yousee, og de har nu sendt en ny router - super service.

Mvh

Karsten

Besvar