Svar

kan ikke logge på wifi


Badge

Vi er lige flyttet og jeg har tilsluttet min router. 
Jeg kan godt finde mit wifi , men jeg kan ikke logge på. 

icon

Bedste svar af Kasper 22 May 2023, 13:26

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Vil dit password ikke godkendes eller hvordan.?

Badge

Nej den genkender ikke mit password og jeg har forsøgt at ændre det. 
jeg tror måske det skyldes at jeg bruger et netstik og ikke antennestik. 

Omdømme 7
Badge +9

Er det efter overgang fra Coax, til Fiber/DSL, i så fald er det jo ikke den samme platform, så det er en Router i stedet for et Modem, så Routeren skal sættes op først, e.v.t. med samme password.

Er det korrekt forstået.?

Badge

Hej 

Tak for hjælp, men jeg tror at vi / yousee har misforstået noget. 
 

Vi er lige flytter tilbage i et nybygget hus og bestilte fiber hos yousee. I den forbindelse aftale vi, at vi kunne hente et mobilt modem, indtil det andet var klart. 
 

Da vi ringede for at sikre at der lå et mobilt modem til os, fik vi at vide at vi bare kan bruge vores gamle router indtil fibernettet er etableret. 
 

problemet er bare er her ikke er nogen coax indgang i huset. 

så jeg troede at det var fint bare at bruge et netkabel til boksen i teknikskabet.  Og jeg troede at det virkede fordi wifi lyste på modemmet og mit wifi dukke frem på telefonen. 
 

vi må nok afsted for at hente et mobilt bredbånd i morgen? 

mvh Rikke
 

Omdømme 7
Badge +9

Sagem 3890 er UDELUKKENDE til brug på Coax, kan ikke bruges til andet, du må vente til Fiber er etableret, hvortil du får en Sagem D6 Router, desværre udleveres der ikke længere en KAON som er bedre end D6 er.

Du må have en nødpakke indtil da.

Omdømme 7
Badge +9

Du nævnte at Routeren står i et skab. Det er ikke nogen god idé, der vil være dårlig dækning You See anbefaler, og det burde en teknikker vide, at den skal placeres centralt og så højt som muligt for at kunne yde det bedste signal og dækning.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Klausogrikke 

Velkommen på forum😊

Der skal både være abonnement i systemet og installation på den nye adresse til at kunne genbruge gamle router. Hvis der ik er det, så er det nok en nødpakke via mobilt bredbånd, der må haves i mellemtiden, hvis vores leveringstid er af længere karaktér. 

Fik du løst problemet og bestilt en nødpakke?😊

Omdømme 7
Badge +9

Et 3890 Modem kan jo ikke bruges på Fiber, det skal være enten KAON Routeren eller Sagem D6. KAON er så desværre udgået, så det er kun D6 eller egen Router der kan bruges.

Badge

Hej alle

ja - jeg fik i hjælp igår og det er fikset. 
 

tak for svar

Besvar