Jeg har bredbånd på COAX, og til tider har jeg 1 GB upload hvilket ødelægger ret meget. Desuden kan jeg stort set ikke arbejde hjemmefra, da min VPN forbindelse ind til arbejdet næsten vil noget som helst.
Jeg har tidligere kunne løse disse problemer med hhv et hardware reset og vha optimere via hjemmesiden. Men nu får jeg at vide at jeg hhv. ikke er online?

Som I kan se på billedet, så er jeg fint online så det undrer mig meget at jeg hverken kan ændre netværksnavn, eller optimere via hjemmesiden længere?
Det skal siges at jeg har downloaded jeres app, som også ligeså fint fortæller mig at ting har været online, og ellers ikke vil noget som helst - jeg kan ikke oprette familiemedlemmer, jeg kan ikke se netværkstilstand (fordi det er jo offline), MEN jeg kan lige så fint sige nej tak til en booster hver eneste gang jeg logger ind.
Jeg troede YouSee var et forholdsvis godt, solidt firma, så jeg undrer mig meget over sådan nogle løsninger? Det er ret dyrt at betale 290 kroner om måneden for at blive sendt i seng klokken 21 hver aften fordi at der står mit internet af …
Bedste svar af Kasper
Se original