Ingen internet - har genstartet og nulstillet Sagem router 3980V3. Øverste grønne dioder blinker.
Hvad mere kan jeg gøre?
Mvh Flemming Torp
/Redigeret topic af forum-teamet: Bynavn fjernet fra overskrift.
Ingen internet - har genstartet og nulstillet Sagem router 3980V3. Øverste grønne dioder blinker.
Hvad mere kan jeg gøre?
Mvh Flemming Torp
/Redigeret topic af forum-teamet: Bynavn fjernet fra overskrift.
Øverste Diode blinker, nu har jeg ikke det Modem, men er det ikke den til Wi-Fi.?. Prøv at slukke Wi-Fi og tænd igen.
Det er både WiFi og kablede forbindelser til PC og TV-boks, der ikke har internetforbindelse. Jeg har slukket/tændt routeren og nulstillet den. Hvis de øverste grønne dioder blinker skriver at det betyder at der er en internetfejl …
Men når jeg tjekker driftsstatus svares at der ikke er problemer på min adresse ...😡
Læs: "skriver youSee at" ...
Det tyder på at der skal fejlmeldes, er det NUUDAY FW’en der er kommet på Modemmet.? Det har givet en del problemer med det.
Tak for svar.
Desværre er min tekniske indsigt på omkring NUL på en skala fra 0-100, så jeg ved ikke, hvad NUUDAY FW er …
Jeg er YouSee kunde med 2 TV-bokse, Sagem router med WiFi og kabel, Bland Selv stor pakke, 2 mobiltelefoner og en fastnet telefon ...
Så streaming på TV og programoversigt m.v., fungerer heller ikke …
Dybt frustrerende og utilfredsstillende og umuligt at komme i kontakt med youSee medarbejder ...Nu på fjerde time ...
Og ved tjek på driftstatus melder yousee:
INTERNET: Ingen driftsforstyrrelser ...😡...
YS kan kontaktes her: https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal samt Teknisk Support. 70 70 34 48 til 18:00
Efter YS har lagt deres egen NUUDAY FW på 3890, så er der en der ting der er ændret som brugere selv kunne “skrue” på, men det er nu ikke længere muligt, som f.eks Wi-Fi, som nu kun har en fælles SSID og LAN porte som er lukket og andet. Der er flere tråde om det her på forummet.
Selvom jeg kl. 19 i går skrev om manglende internetforbindelse skriver YouSee her til morgen at fejlen er indberettet i dag kl 9:15 og meddeler at vores TV, bredbånd og telefoni KAN være nede på vores adresse, og man forventer at fejlene er udbedret inden kl. 18:00 i dag, den 26. dec. ... Ak, ja ... 🤔🥴...
Nu er klokken her 17:20 og min internet og TV-forbindelse fungerer igen ... 😊...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.