(beklager hvis der er stavningsfejl)
Jeg bor i en andelsforening og siden d. 16.12.22 har jeg haft besøg af 3 Yousee teknikere, fået udskiftet 3 Sagecom modemmer og problemet eksisterer stadig. Hver aften mellem 19-23 forsvinder vores internet 2-3 gange i ca. 20-30 min. Op og ned pilene på Sagecom blinker mens internetlyset på modemmet er slet ikke tændt. Yousee eksperten som var forbi mig i dag, sagde at han vil sætte sin 10-års erfaring på spil at nu vil vores internet virker fejlfrit. Problemet er der stadig. Han har skiftet dæmpere her i lejligheden og ved yousee boksen i kælderen og har sagt at de to andre teknikere som kom d. 16.12 .22 og 04.01.23 har lavet nogle fejlinstallationer. Jeg er den eneste i hele andelsforeningen som oplever det og jeg er ved at blive vanvittig. Det har nu eksiteret i 2 måneder on and off (men nu HVER aften). Der er kun en coax kablel og Sagecom modemmet. Er der nogen som har et bud på hvad der er der sker? Jeg har 1000/500 mbit. Vil det hjælpe at skifte netverkskanalen fra auto til noget andet? Hjælp! mvh Trae
Bedste svar af Louise
Se original