Spørgsmål

Ingen internet forbindelse med bredbånd fra yousee i 2 dage nu??

Badge

Hej Forum.

Jeg har ingen internet forbindelse haft i snart 3 døgn, Når jeg logger ind på min router bliver jeg mødt af teksten “der er ingen internet-forbindelse til din router”.

Jeg undrer mig en del da det normalt kun tager en halv dag for yousee til at genoprette forbindelsen, Og Ingen ved noget?, Kundeservice slår bare ud med armene og har ingen oplysninger, De ansatte i yousee buttikkerne ved heller ingenting?.

Det undrer mig også at der næsten ingen indlæg er om dette problem, Er det kun København der har et kæmpe nedbrud?.

På driftsinformation bliver sluttidspunktet klokken 17 også bare lige skubbet et døgn længere frem til næste dag klokken 17.

Er der nogen der ved noget, Jeg betaler jo ligesom for en tjeneste jeg ikke kan benytte mig af.

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Hvis der på Driftinfo under din adresse står at der er et problem med bredbånd, så er man jo klar over det, så må der ventes på at fejlen udbedres. Der kan ikke gøres andet. I den forbindelse er der mulighed for kompensation hvis forbindelsen har være afbrudt i mere end 48 sammenhængende timer. Der er også mulighed for en nødpakke, angående den, skal der ske henvendelse til You See.

Badge

Jo da, Selvfølgelig bliver man nødt til at vente. Nødpakken lyder som en god ide, Kunne jeg godt tænke mig kunde-supporten havde fortalt mig.

Nej! jeg kan ikke gøre noget hvis der er en fejl, Men derfor kan yousee godt informere kunderne ordentligt så man har en bedre fornemmelse for hvornår der igen er hul igennem.

Forestil dig at jeg sagde til en kunde at jeg havde rettet fejlen inden kl 17 og bare sendte en ny besked om at fejlen bliver rettet inden kl 17 næste dog, og næste dag så lige udskyde til kl 17 næste dag.

Kan du se pointen?

Omdømme 7
Badge +10

Kan ikke sige andet end at det sker at en fejl er mere kompliceret end først antaget, eller der mangler et eller andet for det kan udbedres, og derved vil det tage længere tid, det må være det der er tilfældet her.

Omdømme 3
Badge +5

Hej @thomriis 

Først og fremmest, så forstår jeg naturligvis godt at det er voldsomt frustrerende når signalet ikke virker - og når tidshorisonten så ovenikøbet blot blive rykket igen og igen. 

Oftest er der desværre ikke så meget mere vi kan sige, som Radiomanden også skriver. 

Jeg vil gerne prøve at tjekke op på den driftinfo der ligger, og jeg har derfor sendt dig en privatbesked som du gerne må kigge på. 

Badge

Jeg ved godt at i ikke rigtigt kan gøre noget, Men derfor (in my dreams) kan man vel godt have et eller andet håb om at en vigtig person fra yousee ser indlægget herinde.

Suk!!, Nu er datoen for at rette fejlen sat til den 28/12, Det er femte gang man rykker datoen. Og man kan ikke finde ud af hvad grunden er.

Omdømme 7
Badge +10

Fik du henter en Nødpakke, så der er noget forbindelse  her i julen.?

Omdømme 3
Badge +5

Hej @thomriis 

Har du set min privatbesked? Hvis du svarer tilbage på den med driftinfonummeret vil jeg gerne prøve at se, om jeg kan skaffe årsagen til at det bliver rykket igen og igen. 

Badge

Ja jeg var lige inde hos yousee i frederiksberg, Og hente en mobil bredbånds løsning på 500gb, Fordel = Hurtigere oprettet forbindelse til nettet, Ulempe = Pænt meget langsommere.

Så tak for lige at informere mig om den mulighed.

Yousee skriver på et tidspunkt i driftsinformationen at de ikke kan få adgang til teknisk udstyr der hvor jeg bor, men de skriver også at de har kontaktet bestyrelsen (Hvorfor kontakter de ikke bare Heimstaden som ejer bygningen?), Og det har da aldrig før været et problem.

Jeg kan se på min regning at jeg har fået noget kompensation, Så jeg giver Yousee til den 9/1 (Min fødselsdag) til at rette fejlen.

Men så er der fandme også gået en måned :)

Omdømme 7
Badge +10

Du skal passe på forbruget på det der er i Nødpakken, når det er brugt, så fås der ikke mere, 500 Gb er nemt at bruge især hvis der streames meget. Er ret sikker på at der ikke fås extra forbrug på den.

Badge

Jeg prøver at huske mig selv på ikke at streame i HD kvalitet, Tror du det er muligt at få en 500gb mere mod lidt betaling?, Uden at oprette et abonnement selvfølgelig!

Det ser ud som om at jeg kun skal betale for 2 måneder i stedet for 3

Omdømme 7
Badge +10

Det kan jeg ikke svare på, men det er jeg sikker på at @Louise kan svare på, eller du kan spørge her. https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal

Omdømme 7
Badge +10

Hvis ikke YS har registreret en fejl, eller der er meldt ind med en større fejl, så kan der ikke stå noget på driftinfo. Så der må fejlmeldes.

Omdømme 3
Badge +5

Hej @thomriis 

Tak for privatbeskeden. Du har helt ret i, at det er TDC Net der mangler adgang til noget udstyr - og det har simpelthen ikkeværet muligt for dem, at skaffe nøglen endnu selvom de har rettet henvendelse til administratoren. Hvorfor det trækker ud med at få skaffet den nøgle, fremgår desværre ikke - men det er i hvert fald årsagen. 

Det kan I nogle tilfælde være muligt at få fornyet nødpakken, men det kan være bøvlet da man i så fald skal aflevere den gamle pakke og hente en ny. Det er dog ikke muligt at tilkøbe ekstra data til en nødpakke - der vil i så fald blive oprettet et mobilt bredbåndsabonnement, som du skal betale for. 

@Leftfield; jeg har oprettet en ny tråd med din problemstilling. Du finder den her: 

Besvar