Spørgsmål

Hvad er den sidste nye router hos YouSee

Badge

Hej derude.

Er der nogen, som ved hvad den sidste nye router hedder, og ved om den er god?

Mvh

Flemming

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det kommer an på hvilken platform der haves, hvis det er en Router (Fiber) så er det D6, er det et Modem, (Coax) så er det 3890 V3. Har ingen af dem, men da jeg havde Coax var det et 3890 V2 den havde jeg ikke problemer med, det er lidt anderledes nu, da det er en helt anden FW der er på begge 3890, Har Fiber nu, med med en KAON som nu er udgået, virker også problemfrit.

Fælles for 3890 og D6 er at man ikke selv kan styre Wi-Fi kanaler og have Seperat SSID for 2,4 og 5 Ghz, det kan give udfordringer med hensyn til udstyr der kun bruger 2,4 Ghz. Det løses ved at deaktivere 5 Ghz til enhederne er på. Det positive er at de har indbygget sikkerhed.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har en 3890 v2, virker godt, jeg har set tennis hver nat i 3 uger fra kl. 1 til kl. 13 uden afbrydelser…

men sjældent her er spørgsmål om at v3 ikke virker også…

Badge

Det kommer an på hvilken platform der haves, hvis det er en Router (Fiber) så er det D6, er det et Modem, (Coax) så er det 3890 V3. Har ingen af dem, men da jeg havde Coax var det et 3890 V2 den havde jeg ikke problemer med, det er lidt anderledes nu, da det er en helt anden FW der er på begge 3890, Har Fiber nu, med med en KAON som nu er udgået, virker også problemfrit.

Fælles for 3890 og D6 er at man ikke selv kan styre Wi-Fi kanaler og have Seperat SSID for 2,4 og 5 Ghz, det kan give udfordringer med hensyn til udstyr der kun bruger 2,4 Ghz. Det løses ved at deaktivere 5 Ghz til enhederne er på. Det positive er at de har indbygget sikkerhed.

Det har jeg glemt. Det er over coax.

Omdømme 7
Badge +9

Så er det en 3890 V3.

Badge

Så er det en 3890 V3.

Hmm. Det er så den jeg har. Troede at der var kommet en ny, da jeg har haft denne ret lang tid. Og den kører ikke helt godt mere.

Omdømme 7
Badge +9

Det er den seneste til den platform, hvornår og om der kommer andre vides ikke. Hvori består problemet med den.?

Badge

Den ryger af nettet et par gange på en uge, hvor jeg er nødt til, at genstarte.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan du få teknisk support til at se på. 70 70 34 48

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Flemming2001 

Fik du ringet ind til os? 

Besvar