Spørgsmål

f@st 3890 v3 w lort efter opdatering


Badge

vi har en f@st 3890 v3 w da jeg ville lige på routeren var alt ændret, og man bliver blot mødt af en stor rodet meny med stort you see logo og en masse under menu den gamle f@st 3890 v3 w menu er blevet erstattet af en helt ny bruger flade..

plus alle smart enheder kan ikke tilkobles til systemet.

robot støvsuger, alarm kan ikke kobles på mere  

og signaleret på WiFi netværk er helt væk selv når du sider lige foran routeren, den tillader kun at kan sætte bånd breaded til 20. hvor man kunne sætte den til 40 havde man dækning over det hele..

Når man ændrer navnet på 2,4 ændre den til det samme navn på 5g også og omvendt hvis man gør det på 5g så ændrer den til det samme på 2,4..

hver gang man logger på routeren kommer den op og siger at forbindelsen ikke er sikker og muligvis hacket? på trods af at jeg tilgår routeren på kabel...


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du er langt fra den eneste med problemer angående 3890.

Dette er den tråd der skulle bruges til det emmne, det er desværre ikke overholdt, så er er et uoverskueligt virvar af tråde angående det.

At der fås beskeden ikke sikker når der gås på Modemmets URL er helt normalt, der sker også på Fiber.

Badge

vi har haft så mange problemer med bredbånd og tv.. og der har været you see teknikere på så mange gange! selv noget af indmaden i boksen ved tilslutning oppe ved vejen har fået skiftet nogle komponenter, og det har afhjælpe til dels problemet så det var nogen lunde, ind til at framework update blev rullet ud, det har totalt smadret opkobling her i routeren. i forvejen er der et tab på vej ind til os, på coax kablerne som, you see ikke kan finde ud af hvorfor, derfor at de prøvede at ændre på det oppe vejen. det er fælles opkobling vi har her, så det gør også at selvom at vi angiveligt skulle have 300/60 i opkobling så deles den med de øvrige beboere her i området. jeg kan forstå at det ikke er muligt at rulle tilbage den gamle framework i routeren? det bliver i nød til for det er åbenbart det eneste der kan kører her . med de ændringer der blev foretaget i boksen. men vi tager kontakt til kundeservice i næste uge, og tage forbi butikken i morgen også, for hvis det her er permanent med det, der lige er rullet ud, så stopper vi vores service hos jer og sørger anden udbyder som kan levere noget der fungerer.. om ikke andet så i det mindste noget af det vi havde før det her skidt i sendte ud! der var udsvingene i ny og næ, men i største delen af tiden kørte det, og alt teknik kunne køre på netværket og kunne tilføjes uden problemer!.... man kan intet nu, selv når jeg sidder foran routeren er der ringe signal både på 2,4 & 5g.. der kan komme nogen lunde signal hvis man tager bærbar og kabler den på direkte, men de andre ting kan altså kun køre på WiFi netværk.. og kan vi ikke få det til at fungere hos jer ja så miste i lige en til, til jeres Statistik over kunder der opsiger hos jer. og den kan jeg forstå er lidt høj iforvejen efter pris udvikling.. 

Badge

Jeg har samme problemer.

Wifi forsvinder. 

Modem Genstartes. Så kommer net igen. Nu er net så helt væk. Og kan ikke få wifi.

Det er de sidste 3 uger det har været galt. 

Chatten var ikke meget bevendt. Og telefon support er umulig at komme igennem til. 

Fuck noget lort. 

Jeg må finde en anden udbyder. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har samme problemer.

Wifi forsvinder. 

Modem Genstartes. Så kommer net igen. Nu er net så helt væk. Og kan ikke få wifi.

Det er de sidste 3 uger det har været galt. 

Chatten var ikke meget bevendt. Og telefon support er umulig at komme igennem til. 

Fuck noget lort. 

Jeg må finde en anden udbyder. 

 

Hej @OleK 

Jeg beklager de problemer der opleves med forbindelsen.

Jeg har sendt dig en privatbesked med instrukser, så vi kan komme videre med sagen og hjælpe dig med problemet.

God dag.

Besvar