Svar

bloketet hjemmesider

Badge

Jeg kan ikk tilgå bestemme hjemmesider når jeg er på YouSee net, hverken fra mobil eller på fiber.

er det en indstillingen der skal laves om? Eller er det bare noget YouSee bestemmer at man ikk må, og så er det sådan det er😢

icon

Bedste svar af Radiomanden 13 November 2023, 20:51

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Kan du give et exempel eller to på en side der ikke kan tilgås.?

Badge

10

Badge

Kan du give et exempel eller to på en side der ikke kan tilgås.?

B

Omdømme 7
Badge +9

Det er fordi det er en pirat side.  Wikipedia skriver.

Hvis man som TDC-privatkunde, eller kunde hos en anden ISP der benytter TDCs DNS-servere, forsøger sig adgang til den bandlyste torrent-tracker, mødes man af følgende besked:

Du har prøvet at få adgang til en hjemmeside, som indeholder materiale, der krænker ophavsretten. Derfor er internetudbyderne blevet pålagt at blokere for adgang til siden.

Hvilke andre kan ikke tilgås.? Der er måske af samme årsag.

Badge

Det er fordi det er en pirat side.  Wikipedia skriver.

Hvis man som TDC-privatkunde, eller kunde hos en anden ISP der benytter TDCs DNS-servere, forsøger sig adgang til den bandlyste torrent-tracker, mødes man af følgende besked:

Du har prøvet at få adgang til en hjemmeside, som indeholder materiale, der krænker ophavsretten. Derfor er internetudbyderne blevet pålagt at blokere for adgang til siden.

Hvilke andre kan ikke tilgås.? Der er måske af samme årsag.

Jeg havde boligenet fiber førhen som også er tdc og der kunne jeg.   Når jamen det er da helt sikkert derfor så, og det kan ikk omgåes på nogen måder?

Omdømme 7
Badge +9

NEJ, det kan ikke omgås, det er ulovligt at bruge siderne, derfor er adgang blokeret.

Badge

NEJ, det kan ikke omgås, det er ulovligt at bruge siderne, derfor er adgang 

underligt at Forum side er ulovlig. Men hmm øv:/

Omdømme 7
Badge +9

Det må jo være klart at sider der har at gøre med noget ulovligt, i dette tilfælde ulovlig deling af musik og film spærres.

Badge

Det må jo være klart at sider der har at gøre med noget ulovligt, i dette tilfælde ulovlig deling af musik og film spærres.

Men også et utroligt godt Forum omkring alt Hva der rør sig på musik og film

verden

Omdømme 7
Badge +9

Det er totalt underordnet, siden er ulovlig.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan lade sig gøre ved at bruge VPN. 

Besvar