I denne artikel kan du finde hjælp, hvis du oplever forkerte oversættelser i YouSee Webmail.
Indhold i denne artikel:
Indledning
Google tilbyder oversættelse af hjemmesider og har du tilladt Google at oversætte vores webmail, så kan du opleve problemer med tekst og ordlyd.
Disse fejloversættelser kan du opleve
I Google Chrome browser:
- Ordet “post” kan blive til “stolpepost” (oversættelse)
- Dobbelte mapper (f.eks. IndbakkeIndbakke eller KladderKladder osv.)
- Mapper der skifter navn
I Microsoft Edge browser:
- Dobbelte mapper (f.eks. IndbakkeIndbakke eller KladderKladder osv.)
- Oversættelse af indhold i e-mails, som er på engelsk
- Teksten ændres, når du går i gang med at skrive en mail. F.eks. Hej bliver til jHan
💡 Tip: Hver gang du logger på YouSee Webmail, vil du få mulighed for at få oversat siden. Her anbefaler vi, at du vælger muligheden “Oversæt aldrig dette websted”. Så bliver du nemlig ikke spurg igen og så er problemet løst.
Sådan siger du nej til at oversætte webmail i Chrome og Edge
Microsoft Edge Browser:

Google Chrome Browser

Vi arbejder på en løsning, så YouSee Webmail ikke bliver oversat af Google, men indtil da, så anbefaler vi altså ikke at lade siden blive oversat.