Har du mistet din PIN- eller PUK-kode?

Har du mistet din PIN- eller PUK-kode?
Omdømme 7
Badge +9

​​Hvis du har glemt din PIN- eller PUK-kode, kan du aflæse den på Mit YouSee under punktet Mobil. Se billeder nedenfor. 😊
 

💡 Tip: Hvis du selv har ændret din PIN-kode via din telefon, så er den PIN-kode, der står på Mit YouSee ikke længere den rigtige. Du skal derfor taste PIN-koden forkert 3 gange på telefonen, indtaste PUK-koden og lave en ny PIN-kode.

 

1. Log ind på Mit YouSee og klik på Mobil i menuen i venstre side.



2. Under “Dit abonnement” finder du din PIN- og PUK-kode

 

 

Har du stadig brug for hjælp?

Hvis du stadig oplever problemer, så er du velkommen til at oprette et indlæg her og få hjælp fra YouSee eller andre brugere her på YouSee Forum😊


18 Kommentarer

Se yderligere information på Yousee's webside. 



http://yousee.dk/hjaelp_og_support/mobil/problemer/sim_kort_info.aspx



Men under Mit abonnement kan man kun se PUK kode og ikke PIN kode??
Omdømme 7
Badge +9
Misbrug din pin kode og brug din puk kode.
Outdated.
Omdømme 5
Badge +2
Outdated.



Den skulle gerne være up-to-date - kan du præcisere hvad, du mener er outdated? :)



Stefan, YouSee Forum Team
Jeg kan ikke se noget under Sim-kort - og skal bruge Pin-kode til mit nye simkort.



Se billede.
Omdømme 7
Badge +9
Hej mikkeltoft91



Jeg håber at du har fået det løst!



Hvis du bruger det rigtige login, som altså er tilknyttet abonnementet, så skulle det gerne virke ellers skal det fejlmeldes, så du kan administrere dit abonnement. Kontakt gerne kundeservice såfremt det stadig driller inde på siden.

Har logget ind og kan se aktive sim-kort, men kan kun se simkort nr. og pukkode. Jeg skal bruge min sim pin-kode da min telefon er genstartet og beder om pin-kode. Jeg kan ikke finde pin-koden på yousee’s selvbetjening. hjælp?

Har selv løst problemet, dette er dog ikke brugervenligt løst - med vilje skrev jeg pin koden forkert 3 gange og dernæst bad den om pukkoden som jeg godt kunne se under detaljer for aktive simkort… hvorfor ikke vise pin-koden på samme side om pukkoden?

Omdømme 7
Badge +9

Har selv løst problemet, dette er dog ikke brugervenligt løst - med vilje skrev jeg pin koden forkert 3 gange og dernæst bad den om pukkoden som jeg godt kunne se under detaljer for aktive simkort… hvorfor ikke vise pin-koden på samme side om pukkoden?

Hej Michael 

Pin-koden kan ændres til noget efter eget valg, og så er der også et sikkerhedsaspekt i, at du ikke kan se den derinde.  

Godt du fik det løst:relaxed:

Min viser hverken PUK eller PIN derinde hvor I henviser til. Det er godt nok vildt at denne guide enten ikke er blevet opdateret i 3 ÅR, eller at den stadigvæk ikke virker rigtigt efter 3 år.

Omdømme 7
Badge +9

Log på Mit YouSee klik på Molbil, så ser man straks Puk koden. Ganske som billedet først i tråden viser.

Jeg har opsagt mit abonnement hos jer, men først med ophøre i februar 2024 - men nu er både min pin- og pukkode ingen steder at se. Hvordan kan det være?

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke det længere er på Mit You See, hvor det skal være, så må det være grundet at abonnementet er opsagt.

Det giver da bare ingen mening når mit abonnement ikke er slut endnu? 

Omdømme 7
Badge +9

Det er den eneste grund jeg ka komme i tanke om. Er det ikke at se på Mit You See mere.?

Nix :( :( 

Omdømme 7
Badge +9

Så må du kontakte YS og høre hvorfor.

Besvar