Pas på dine personlige oplysninger!


Omdømme 2
Badge +4
  • Administrator
  • 38 kommentarer

Det er utrolig vigtigt at passe på sine personlige oplysninger. Det gælder også her på YouSee Forum, som er et offentligt forum, hvor alle kan se med.

 

Vi har opsat nogle regler her på vores forum omkring, hvilke oplysninger man må oplyse. Det er gjort for at beskytte vores brugere, og for at sikre, at vi lever op til de gældende GDPR og persondata regler.

 

Bliver der postet personlige oplysninger eller andre oplysninger som vi ikke tillader på YouSee Forum, så vil vores forum team redigere eller slette postet fra brugeren. Forum teamet vil samtidig orientere brugeren via privatbesked og give en venlig påmindelse om at det ikke er tilladt.

 

Gentagende brud på disse regler kan medføre, at man bliver udelukket fra vores forum.

Følgende oplysninger må ikke postes på YouSee Forum: 

  • YouSee kontonummer
  • Adresse
  • Vejnavn
  • Postnummer
  • Telefonnummer
  • E-mail adresser
  • IP adresser
  • CPR-nummer
  • Brugernavn
  • Adgangskoder
  • Sundhedsoplysninger

 

Se også forummets guidelines og betingelser her.

Er der spørgsmål til overstående, så tag kontakt til et medlem af vores Forum team.


12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Ja, det sker ufatteligt mange gange at der skrives diverse person identificierbare oplysninger, når så man skriver til personen at det ikke er tilladt, så sker der ingenting, er klar over at man kun kan redigere inden for en time, men selv når der er god tid til det, så sker det ikke.

Håber at det hjælper med det der nu er skrevet på Seneste Aktivitet siden.

Det burde nok oplyses på flere af forummets sider.

Jeg har afleveret min nødpakke Og nu vil jeg gå ind og træk jeg penge til træk

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har afleveret min nødpakke Og nu vil jeg gå ind og træk jeg penge til træk

Har ingen anelse om hvad det er du vil, men det opslag hører ikke til i denne tråd.

Badge

Lige nu graves der i vores indkørsel, det er bestilt, for der lægges Fibernet ind, så nu er mit spørgsmål til Jer i YouSee Regnskabsafdelingen?

Kan I finde ud af når næste regning kommer og fibernet er lagt ind, at der både på jeres hjemmeside og jeg personligt ved bestilling fik oplyst 1. Måned er GRATIS. Da jeg ikke orker samme cirkus som sidst, jeg havde 215 kr tilgodehavende, for meget i havde opkrævet, jeg forsøgte i 1,5 måneder pr chat telefonisk og fysisk i butikken i Odense

Mvh Bessie Nissen 

Omdømme 5
Badge +8

Lige nu graves der i vores indkørsel, det er bestilt, for der lægges Fibernet ind, så nu er mit spørgsmål til Jer i YouSee Regnskabsafdelingen?

Kan I finde ud af når næste regning kommer og fibernet er lagt ind, at der både på jeres hjemmeside og jeg personligt ved bestilling fik oplyst 1. Måned er GRATIS. Da jeg ikke orker samme cirkus som sidst, jeg havde 215 kr tilgodehavende, for meget i havde opkrævet, jeg forsøgte i 1,5 måneder pr chat telefonisk og fysisk i butikken i Odense

Mvh Bessie Nissen 



Hej Bessie

Jeg har svaret i den tråd du har oprettet, samt sendt dig en privatbesked tidligere i dag :)

Omdømme 7
Badge +9

Lige nu graves der i vores indkørsel, det er bestilt, for der lægges Fibernet ind, så nu er mit spørgsmål til Jer i YouSee Regnskabsafdelingen?

Kan I finde ud af når næste regning kommer og fibernet er lagt ind, at der både på jeres hjemmeside og jeg personligt ved bestilling fik oplyst 1. Måned er GRATIS. Da jeg ikke orker samme cirkus som sidst, jeg havde 215 kr tilgodehavende, for meget i havde opkrævet, jeg forsøgte i 1,5 måneder pr chat telefonisk og fysisk i butikken i Odense

Mvh Bessie Nissen 

Dette opslag hører ikke til i denne tråd, og du har fået svar i din egen.

Badge

YouSee har informeret mig, og det er gået videre til rette afdeling Mvh Bessie 

Når nu postnummeret ikke må skrives, så må man vel godt skrive noget lignende: “Mit internet er ustabilt og er somme tider nede i den nordlige / østlige / vestlige / sydlige region af landet - er der andre med samme problem?” Altså, bare et eksempel på, hvad man kunne skrive… Der er ingen problemer lige nu og her...

Omdømme 7
Badge +9

Hej @mailbrugernielsen 

Ja, det må bare ikke være så specifikt, som anført i vores post, så det er der umiddelbart ingen problemer i😊

Dejligt, at du ingen driftproblemer oplever. 

God dag.

Betaler torsdag 

Alt været lort

Omdømme 7
Badge +9

Det er vist ikke noget der hører hjemme i denne tråd.

Besvar