Gigabredbånd, TV i flere rum og meget mere!


Omdømme 7
Badge +9
Kære allesammen,

Som rigtig mange har bemærket, så har vi i denne uge lanceret nye produkter på henholdsvis bredbånd, tv og mobil 🙂

Der er også sket en ensretning, så det nu er nemmere at få et overblik over priser og forskellige produkter på yousee.dk!

Jeg vil nedenfor fortælle lidt om de nye tiltag.

YouSee tv:


Start Forfra:
Ligemeget hvordan du får signal får du med bestilling af YouSee tv en boks, hvor du kan:
  • Pause, Spole og optage
  • Gå i vores store tv-arkiv og starte udsendelser forfra
  • Lej film direkte på boksen
  • Adgang til YouSee Film & Serier samt YouSee Premiere

Tv i flere rum:
Mange har efterspurgt det og nu er det muligt!
Du kan nu også have flere Humax-bokse i din husstand. Det er nemlig muligt at bestille op til 4 ekstra bokse.

Pris for Tv i flere rum:

Abonnement: 99 kr./md.
Oprettelse pr. boks: 299 kr.
Forsendelse af boks (uanset antal): 99 kr.

Bemærk: Harddisken ligger i den enkelte humax boks, hvilket betyder at optagelser kun kan ses lokalt på den boks, som optagelsen er sat igang på.

YouSee Bredbånd:


Gigabit Bredbånd:
Vi er nu på yousee.dk begyndt at tilbyde 1000/100 Mbit!

Tilkøb af upload (til coax og fiber):
Du kan nu tilkøbe ekstra upload for 50 kr./md. og få symmetriske hastighed på flere hastigheder. Kontakt vores kundeservice for mere information omkring hvad vi kan tilbyde dig på adressen.

Sikkerhedspakke med 3 licenser er nu inkluderet i YouSee Bredbånd:
Du får du adgang til YouSee Sikkerhedspakke på op til 3 maskiner med YouSee Bredbånd.

Du får med YouSee Sikkerhedspakke:
  • Antivirus Beskyttelse
  • Online Beskyttelse
  • Forældrekontrol

YouSee Mobil:


Nye tiltag i mobilpakkerne f.eks. Brug din inkludere mobildata 36 lande i Europa. Læs mere om på yousee.dk/europa

Se mere om de nye tiltag og pakker på vores mobilside

Har du spørgsmål eller er du i tvivl, så skriv en kommentar! 🙂

97 Kommentarer

Hvad er der sket med det oprindelige multirum-boks-projekt?
Omdømme 1
Jeg har lige bestilt 1000/100 hos jer, hvor langtid går der før det træder i kræft?

Og vil nemlig også gerne betale den 50'er mere for at få ekstra upload!

Kan nemlig se når jeg bruger speedtest.net at jeg stadig har 300/60.

Der stod nemlig også da jeg bestilte det at det routeren skulle genstarte og så skulle det træde i kraft med det samme, men det er ikke sket?

Og jeg har allerede docsis 3.1 router.
Omdømme 7
Badge +1
Jeg tror man skal ringe til kundeservice for at bestille ekstra upload til 50kr , men prøv evt. Facebook eller ring 70704040
Omdømme 1
ja men mener mere hvornår jeg får den 1000/100 forbindelse den skal jeg vel i bund og grund først have.. og så kan jeg ringe og få upload højere bagefter.

Syntes bare det er underligt at der stod at routeren ville genstarte og at jeg ville få den nye forbindelse med det samme, for det er nemlig ikke tilfældet hmm.
Har du sådan en gammel stikdåse med fm-udtag?
Omdømme 3
Badge +3
Hej Nikolaj fra Yousee

Hvornår vil man modtage en nyhedsmail med information vedrørende 1 Gigabit og ændringerne på tv pakkerne med mere?
Omdømme 7
Badge +1
Har du sådan en gammel stikdåse med fm-udtag?

Rigtigt, Antennestikdåse skal også udskiftes ved dovsis 3.1
Omdømme 1
Har sat et billede ind hvordan det ser ud..

Og hvis det skal skiftes hvordan søren kommer det så lige til at fungere? For det stod der jo intet om da jeg bestilte det..
Omdømme 7
Badge +1
Jeg ville spørge inde på facebook

Stikdåser skal også udskiftes, ingen tvivl. Denne her får du aldrig høje hastigheder med

Så du betaler den høje pris indtil der kommer en tekniker
Omdømme 1
jamen nu har jeg jo bestilt den hastighed.. kommer de så ud og skifter stik dåsen eller hvordan og hvorledes..

Og det kan da bestemt ikke være fair at jeg skal betale prisen for et produkt som jeg ikke engang kan bruge, det er da ikke min fejl, for det stod der ingenting om da jeg bestilte hastigheden!
Omdømme 7
Badge +1
jamen nu har jeg jo bestilt den hastighed.. kommer de så ud og skifter stik dåsen eller hvordan og hvorledes..

Og det kan da bestemt ikke være fair at jeg skal betale prisen for et produkt som jeg ikke engang kan bruge, det er da ikke min fejl, for det stod der ingenting om da jeg bestilte hastigheden!


Prøv facebook, de sidder der til 22.00
Omdømme 7
Badge +1
her kan man se hvilket udstyr der skal udskiftes, incl første antennestikdåse. Det er fra Yousee´s indblik blad til foreningerne

Omdømme 1
jeg har lige snakket med yousee's tekniske afdeling, de siger at hastigheden først er klar til mig den 29 selvom jeg bestilte den idag, og han mener ikke at stikdåsen skal udskiftes, dog bad han mig om at sende et billede af stikdåsen til hans mail, hvilket jeg har gjort..
Omdømme 7
Badge +1
jeg har lige snakket med yousee's tekniske afdeling, de siger at hastigheden først er klar til mig den 29 selvom jeg bestilte den idag, og han mener ikke at stikdåsen skal udskiftes, dog bad han mig om at sende et billede af stikdåsen til hans mail, hvilket jeg har gjort..

Det er ikke det yousee har meldt ud til foreningerne

Hvorfor skulle den først være klart den 29. ??? Om 3 uger ? Og du bliver faktueret fra idag idag?

Jeg ville prøve facebook
Omdømme 1
går ud fra hvad jeg får at vide af den tekniske afdeling er rigtigt.. han siger at han kan se jeg har bestilt det og at det står til at jeg skulle få det den 29..
Omdømme 7
Badge +1
går ud fra hvad jeg får at vide af den tekniske afdeling er rigtigt.. han siger at han kan se jeg har bestilt det og at det står til at jeg skulle få det den 29..

Det vil sige du får en tekniker ud den 29.05 ?
Omdømme 1
det sagde han ikke nej, han sagde bare at han kunne se at der blev åbnet op for mit den 29.. og så sagde han at han ikke mente at der skulle skiftes stikdåse da jeg ellers ikke engang ville kunne bestille hastigheden, det var hvertfald hvad han sagde.. men nu har jeg kontaktet dem på facebook så må jeg se..
Omdømme 7
Badge +1
det sagde han ikke nej, han sagde bare at han kunne se at der blev åbnet op for mit den 29.. og så sagde han at han ikke mente at der skulle skiftes stikdåse da jeg ellers ikke engang ville kunne bestille hastigheden, det var hvertfald hvad han sagde.. men nu har jeg kontaktet dem på facebook så må jeg se..

Rigrig god idé 😃
Omdømme 7
Badge +1
Jeg har en tråd omkring docsis 3.1. https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/hvornar-korer-man-docsis-31-internet-teknologi-hvornar-man-fa-det--99040/index1.html#post111283
Omdømme 1
Nu har jeg modtaget en mail fra ham fra yousee..
Han siger der ikke burde være problemer med mit vægstik?

Men fatter stadigvæk ikke hvorfor jeg skal vente hele 14 dage når jeg allerede havde 300/60 hos yousee i forvejen + jeg opgraderede. Og der stod endda at jeg ville modtage forbindelsen med det samme, så det er jeg sgu godt nok noget utilfreds med! dårlig stil!

"Hej igen Peter,

Som udgangspunkt er det overhovedet ikke noget problem, sådan som det hele er sat til på billedet du sendte til mig.

Lad det endelig sidde sådan, indtil din nye hastighed bliver aktiv.

Hvis der mod forventning skulle være problemer når hastigheden er aktiv, så kan du til hver en tid blot sende mig en mail, eller ringe til os 70 70 40 40. "
Omdømme 7
Badge +1
Men det var ikke fra din Facebook henvendelse for en time siden ? Der må du få et svar på et tidspunkt
Omdømme 1
nej det her var ham jeg snakkede med i telefonen som jeg sendte mail til..

Fatter ikke lige hvorfor jeg skal vente 14 dage giver jo ingen mening..
Omdømme 7
Badge +1
nej det her var ham jeg snakkede med i telefonen som jeg sendte mail til..

Fatter ikke lige hvorfor jeg skal vente 14 dage giver jo ingen mening..


har du læst denne ?

https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/hvornar-korer-man-docsis-31-internet-teknologi-hvornar-man-fa-det--99040/index1.html#post107801
Omdømme 7
Badge +1
Iøvrigt er det ikke 14 men 19 dage
Omdømme 1
den har jeg læst ja, men jeg har allerede docsis 3.1 modem + jeg har bestilt det, ergo må jeg jo kunne få det som yousee selv siger.. men giver stadig nada mening at skulle vente 19 dage det er jo helt absurt.. Og må indrømme at jeg føler mig en smule røvrendt det er sgu dyrt nok i forvejen og ikke nok med det skal jeg også vente 19 dage (som er stik imod hvad der stod da jeg bestilte det)

Besvar