Spørgsmål

Ny fup/phishing mail?

Jeg har i dag modtaget en mail der skulle indeholde en ordrebekræftelse fra yousee. Problemet er bare at jeg ikke har bestilt noget. Er det en ny fup/phishing ting?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
BLP4220 skrev:

Jeg har i dag modtaget en mail der skulle indeholde en ordrebekræftelse fra yousee. Problemet er bare at jeg ikke har bestilt noget. Er det en ny fup/phishing ting?

Hej BLP4220

Der er nogen, der er kreative, så jeg vil ikke udelukke det, men vi har umiddelbart ikke fået nogen henvendelser om, at der skulle være en fupmail i omløb i øjeblikket, som skulle prøve at ligne os. Du kan evt. se, om den er god nok ved at tjekke den mail-adresse, den er sendt fra.

Hvis du tager et screenshot af mailen og lægger ind her, så er det nemmere at finde ud af for mig eller andre her på forum. Husk dog at personlige oplysninger ikke er tilladt her på forum, så undgå lige, at de kommer med på billedet. :)
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Hej BLP4220

Ser beskeden fra YouSee tilfældigvis ud som vedhæftede, med 1209 som afsender?
For så er det blot en besked om, at du har fået ekstra gratis data.
Jeg kan se, at jeg har modtaget den samme dag, som du oplyser at have modtaget din mail :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)