Spørgsmål

fup smd

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej
Jeg har modtaget besked fra 1963 selv om jeg ikke har bestil nåde ved dem for download ikke ringtone eller andet til mobil men de skriv at jeg skulle have købt for 250 kr ind for 3 uge. Jeg har vedhæftet et billede

7 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Lad være med at trykke på links, da de kan indholde ondsindet software. Svar ikke på dem, da numrene være forbundet med taksering ved brug. Har du en smartphone findes software, som kan blokere en del af dem.
Slangefar
Har ikke tryk på Link men de skriv at jeg er bliv tilmeldt ders service
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg vil tro, at de vil lokke dig til at sende en SMS. Sender du en SMS, koster det dig sikkert penge.
Nej bare det Hvad sådan men fik en besked hvor der sto at jeg have købt for 250 kr ind 3 uge og jeg har aldrig send nogel SMS til 1963
Omdømme 4

Badge +3
De vil sikkert lokke dig til at sende en SMS til dem. Jeg får en del mails om, at jeg har nogen penge til gode, men det er bare for at lokke nogen penge ud af mig. Man skal bare lade være med at reagere på det pjat.
Det stå jo i besker som jeg poste et bilde af Kvittering: Du er takseret 45 kr.for dit Movingos fortlobende abonnement. Send STOP til 1963. Udbyder: Movingos Postbus 20573, 1001 NN Holland. Tlf. 70899920
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
olhund skrev:

Det stå jo i besker som jeg poste et bilde af Kvittering: Du er takseret 45 kr.for dit Movingos fortlobende abonnement. Send STOP til 1963. Udbyder: Movingos Postbus 20573, 1001 NN Holland. Tlf. 70899920

Slet det. Gå ind på "Mit YouSee mobil) og se, om der er trukket noget på dit abonnement.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)