yousee på vej i graven

Omdømme 3

“YouSee har nu under en million tv-kunder

Efter fem og et halvt år med uafbrudt kundetab har YouSee nu mindre end en million tv-kunder. Det seneste kvartal er antallet af tv-kunder faldet med 12.000 til 994.000. Det viser det sidste regnskab fra TDC Group, skriver Ritzau.”

sådan er det når man bare bliver ved med at skrue priserne op. Har også opsagt mit abonnement til 1.januar, vil ikke mere betale for at cheferne får bonus og de grådige selskaber der står bag + grådige fodboldspillere.

9 Kommentarer

“YouSee har nu under en million tv-kunder

Efter fem og et halvt år med uafbrudt kundetab har YouSee nu mindre end en million tv-kunder. Det seneste kvartal er antallet af tv-kunder faldet med 12.000 til 994.000. Det viser det sidste regnskab fra TDC Group, skriver Ritzau.”

sådan er det når man bare bliver ved med at skrue priserne op. Har også opsagt mit abonnement til 1.januar, vil ikke mere betale for at cheferne får bonus og de grådige selskaber der står bag + grådige fodboldspillere.

:relaxed: Hej nu youSee, er jo en del af Nuuday Jeg tænker de klare sig nok. Er jo  

Et kæmpe Maskineri. 

Nuuday består af ni stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper, eesy og Blockbuster servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv, Netdesign og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 4.000 medarbejdere på tværs af Danmark og har mere end 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold. Er jo trodsalt en del.

--------------- Kilde Nuuday.  9 Sep 2021. -----------

Når det er skrevet er det aldrig morsomt når prisen stiger. Jeg stiger 70.kr Mdr. i Bland Selv. 36 + Grundpakken uden der rigtigt bliver tilføjet noget. Er jo lige godt 900.Kr åreligt 

Er heldigvis sådan jeg kan vælge noget andet. Nu vil jeg lige se tiden an og måske håber der kommer et eller andet nyt tiltag elle nye kanaler. Hvis ikke må jeg holde en møde med mig selv om jeg skal finde på noget andet. 

Forsæt God dag, 

Omdømme 7
Badge +7

Det skridt er taget for længe siden, Har intet at bruge Grundpakken til, og til en pris på den på Kr. 320 1.1.22, kommer den da heller aldrig tilbage, og derved er der jo lukket for TV mulighed.

Det skridt er taget for længe siden, Har intet at bruge Grundpakken til, og til en pris på den på Kr. 320 1.1.22, kommer den da heller aldrig tilbage, og derved er der jo lukket for TV mulighed.

Hej Radiomanden Jeg kan måske godt forstå. at Bland Selv stiger i forhold til at TV2 også videre har sat prisen op skyldes måske de næste år råder over Fodbold. Er ikke lige inde om Viaplay og TV3 og disse stiger. Men jeg forstå ikke lige hvorfor min Grundpakke stiger 30.Kr mdr.  Mente de talet om at der ville blive frigivet kanaler i Grundpakken synes ikke rigigt der høres mere om dette.:smirk:

Omdømme 7
Badge +7

Der sker følgende ændringer i Grundpakken: Der kommer News, og 3 Puls. Det skulle udløse en prisstigning på Kr. 10/måned, til en pris på pakken Kr. 319/måned.

Der sker følgende ændringer i Grundpakken: Der kommer News, og 3 Puls. Det skulle udløse en prisstigning på Kr. 10/måned, til en pris på pakken Kr. 319/måned.

Ja ok, Jeg håbet lidt på at der blev frigivet nogle i Grundpakken. 

Ingen ide om det kunne bliver ved snakken,  3 Puls ser jeg aldrig. 

Nu forsvinder C MORE vil helt på et tidspunkt, i Bland Selv så er der 5 ponits at lege med Og 3 Puls rydder i Grundpakke. 1 ponits så 6 ialt. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er kun DR og TV2 kanalerne der ville bruges hvis jeg havde Grundpakken, og jeg vil aldrig betale for kanaler hvis største fornøjelse er at afbryde deres udsendelser flere gange i timen. Dem er der nogen stykker af i Grundpakken. Har fået nok og mere en rigeligt af det.

Lort i Hovedet.

Det er kun DR og TV2 kanalerne der ville bruges hvis jeg havde Grundpakken, og jeg vil aldrig betale for kanaler hvis største fornøjelse er at afbryde deres udsendelser flere gange i timen. Dem er der nogen stykker af i Grundpakken. Har fået nok og mere en rigeligt af det.

Lort i Hovedet.

Nej der er vi enig. Men er det med at frigive. kanaler fra Grundpakken. om det måske er faldt helt til jorden mon eller måske youSee ikke kan eller må  frigive.. pga af aftaler eller lovgivning. bare en tanke.. 

Lort i Hovedet.

Nej der er vi enig. Men er det med at frigive. kanaler fra Grundpakken. faldt helt til jorden mon eller måske youSee ikke kan eller må  frigive.. pga af aftaler eller lovgivning. bare en tanke.. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er i hvert fald ikke noget der kommer lige med et samme, havde håbet på det, men det kom så ikke, hvad der ligger til grund for at det det ikke gøres er der så vidt vides ikke oplysning om.

:relaxed: Nej er ikke meldt noget yderligere om det. Nej er ikke andet for at se med tiden.

Besvar