Svar

YouSee Musik

Omdømme 5
Badge +1

Er det ikke snart på tide, at YouSee også opdatere dette. Din Historik? Hvorfor blive ved med at have det liggende? Når det er hørt, så hvorfor ikke give brugeren mulighed for at slette det selv?

icon

Bedste svar af Radiomanden 15 January 2022, 20:40

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

På YouTube kan ses video, så er bekendt med afbrydelse af reklamer, som er kortvarigt.Hellere YouTube. Frem for 80,er og 90, er musik kanalen hos YouSee. Hvorpå, at YouTube, så bestemmes selv musik. Hvorpå, at begge kanaler på flow-Tv er forudbestemt. Derfor, at jeg har fravalgt 80,er og 90,er kanalerne i pakken.

Omdømme 7
Badge +7

Det er da helt op til dig selv hvad du vælger, med hensyn til sidst afspillet, så bruger jeg det som genvej til albums/playlister.

Omdømme 5
Badge +1

Det er da helt op til dig selv hvad du vælger, med hensyn til sidst afspillet, så bruger jeg det som genvej til albums/playlister.

Problemet er bare, at Historik er der stadig. WHY?

Omdømme 7
Badge +7

Det er uden betydning.

Omdømme 5
Badge +1

Det er uden betydning.

Uden betydning? Jeg ønsker ikke Historik liggende, så hvorfor stadig have det liggende ?

Omdømme 7
Badge +7

Det bliver du nok nødt til at finde dig i, det har vist være der hele tiden, ændres næppe.

Omdømme 5
Badge +1

Det bliver du nok nødt til at finde dig i, det har vist være der hele tiden, ændres næppe.

OK. Det respektere jeg.

Besvar