Svar

yousee hæver pointsatsen for enkelte streamingtjenester i Bland Selv

Omdømme 1
Badge
  • Udforsker
  • 64 kommentarer

hej

jeg har for en mail der siger Vi hæver pointsatsen for enkelte streamingtjenester i Bland Selv

bliv point også hævet for os som har  viaplay og cmore nu og ikke har flere point tilbage

icon

Bedste svar af Kasper 11 May 2022, 15:08

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Mon ikke prisen gælder for alle, det kan der ikke svares på her, det kan kun You See. Jeg vil mene det gælder alle. Fandt et svar fra You See der lyder sådan:

Hej XXX

Tak for din henvendelse.

Jeg kan godt forstå, at det er irriterende når priserne - eller i dette tilfælde, pointsatserne - stiger.

Det sker simpelthen for, at antallet af point matcher markedsprisen. F.eks. har Viaplay selv hævet prisen på deres abonnementer for noget tid siden, og det er så det vi matcher nu, ved at hæve pointsatsen.

Louise.

Omdømme 1
Badge

jeg fik et svar på yousee facebook og som jeg forstår stiger pointsatsen  ikke for os hvis vi ikke ændre på hvad vi har

svar fra yousee

Tak for din henvendelse.
Nej, det vil først ske for dig, hvis du går ind og skifter rundt på dine tjenester 🙂 Ellers forbliver det som nuværende.

Omdømme 7
Badge +7

Så er det jo på plads. Har ikke set dit opslag.

Omdømme 1
Badge

jeg kunne heller ikke se det på  facebook  før jeg fand det i min menu på facebook

ja måske kan svar hjælpe andre

Omdømme 7
Badge +7

Alt hvad der er skrevet offentligt på FB kan ses af alle.

Omdømme 1
Badge

nu ved jeg ikke hvad jeg skal tror fik en anden besked på Facebook

Hej Tak for din henvendelse. Ja det vil de. Vi har justeret pointsatserne, så de bedre afspejler de aktuelle markedspriser for tjenesterne. Streamingmarkedet bevæger sig hurtigt, og derfor justeres nogle tjenesters point mere end andres. Med pointjusteringen er der nu en bedre sammenhæng mellem tjenesternes markedspris og pointsats.

Anthony

Omdømme 7
Badge +7

hej

jeg har for en mail der siger Vi hæver pointsatsen for enkelte streamingtjenester i Bland Selv

bliv point også hævet for os som har  viaplay og cmore nu og ikke har flere point tilbage

Hej @blue 

Jeg håber dette svar giver klarhed🙂

Hvis du har nogle af de tjenester, der stiger i point, så vedrører det også dig, ligeså snart (efter d. 30/6-22), at du går ind og laver en, hvilken som helst ændring i din Bland Selv pakke.

Så vil de nye takster træde i kraft og du vil derved kunne komme ud for, at du skal fravælge noget for at frigive point eller få en større Bland selv pakke alt efter dine tilvalg. 

Lader du din Bland Selv pakke være helt som den er nu og slet ikke ændrer i noget, så skal du ikke forholde dig til noget, for så foretager du jo ingen ændringer. 

God dag.

Omdømme 1
Badge

ja mange tak