Viaplay viser ski sport i år

Omdømme 7
Badge +3

Hej, er der andre der ser skiing på TV? Langrend på ski det er…

Nu betaler jeg med glæde hvad Viaplay koster, hvad jeg ikke engang lige ved præsis. :o

Så kan man også se Alpint skiløb som de også viser.

Denne tråd kan ikke kommenteres

35 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er jo ikke længere noget der hedder Viasat, ej heller Canal Digital, det hedder Allente.

Omdømme 7
Badge +3

Jo ret nok hedder Viaplay Total.

Omdømme 7
Badge +3

Btw, nu viser de hop med damer/piger på 3 Sport, mens hop ser jeg kun den 1. januar :)

Ok jeg aner ikke lige hvad han har synes han siger Viaplay men der er både sport og Vist også DR Kanaler med osv. Er ihverfald meget :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

V Play fås enten med kun On Demand, men også med Flow TV som indeholder diverse kanaler.

V Play fås enten med kun On Demand, men også med Flow TV som indeholder diverse kanaler.

Ja alt hans er på app rigtigt nok streaming. 

Omdømme 7
Badge +3

Lige en side bemærkning om NRK 2 Norge, som sidste år også viste skiing sometider,

ved i om nogle af de store TV udbydere har den kanal? Ser ikke ud til Stofa eller Waoo kunder kan tilvælge den.

Lige en side bemærkning om NRK 2 Norge, som sidste år også viste skiing sometider,

ved i om nogle af de store TV udbydere har den kanal? Ser ikke ud til Stofa eller Waoo kunder kan tilvælge den.

Den savner jeg også, NRK 2 Norge. Have det da jeg have DSL.

Jeg ved ikke lige hvem, der udbryder den Jorn-Hansen.  

Omdømme 7
Badge +3

Nytårs skihop vises nu på See eller Viaplay

En tradition er slut - Ingen Nytårsskihop på DR 1. januar 2022 (digitalt.tv)

Omdømme 7
Badge +3

Der er Langrenn i Davos i denne uge, som er en undtagelse, som vises på SVT 2 og Norge TV2, men ikke på dansk Viaplay.