Viaplay viser ski sport i år

Omdømme 7
Badge +3

Hej, er der andre der ser skiing på TV? Langrend på ski det er…

Nu betaler jeg med glæde hvad Viaplay koster, hvad jeg ikke engang lige ved præsis. :o

Så kan man også se Alpint skiløb som de også viser.

33 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Nu har jeg købt adgang til NRK 2 men de viser ikke langrend på de frie norske kanaler….især ikke nu de viser skak WM.

Omdømme 7
Badge +3

Det skal lige tilføjes at TV3 og Max viser nogle ski løb, men ikke alt langrend...

Omdømme 5
Badge +1

ViaPlay, viser skisport i år.

Hvad er problemet med det? Norge og Sverige er vant til at sende skisport, så hvad er problemet?

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor abonnere på noget, som du ikke har styr på prismæssigt? Giver ingen mening.?

Omdømme 7
Badge +3

Det vises ikke mere på de frie Norske kanaler, men på TV3 som vi ikke kan se her…

Prisen på Viaplay er steget, men jeg har ikke engang tjekket hvad de trækker.

Omdømme 5
Badge +1

Det vises ikke mere på de frie Norske kanaler, men på TV3 som vi ikke kan se her…

Prisen på Viaplay er steget, men jeg har ikke engang tjekket hvad de trækker.

Syntes ellers, at have set skisport fra NRK1, SVE 1 og 2. Kan selvfølgelig tage fejl. Ikke ligefrem skisports fan, så :wink:

Omdømme 7
Badge +3

Det der kaldes Worldcup i Langrend er købt at Viaplay og TV3 kanaler, også Alpine skiing og skihop, mit gæt det vil blive sendt på SEE kanalen, XEE der den 30. december hedder SEE og styres a NENT

Omdømme 7
Badge +3

Kl. 10 lørdag sender 3 Max damernes 10 KM, men ikke herrenes løb.

Omdømme 5
Badge +1

Efter, at have læst alle kommentar, så giver det god mening på ViaPlay.

Omdømme 5
Badge +1

Jorn-Hansen

Haves der adgang til TV2SportX? Hvis dette er tilfældes, så mener jeg der kan ses skisport.

Omdømme 7
Badge +3

X sender Biathlon/Skiskydning, som også er en slags skiing, de starter også denne weekend.

Omdømme 7
Badge +3

Men det jeg kalder skiing er Langrend på ski, som jeg går op i. :)

Omdømme 5
Badge +1

Tør simpelthen ikke kommentere mere på dette emne. Medmindre, at jeg har en ski på ;)

Omdømme 6
Badge +5

Synes førhen Jorn-Hansen, at der var mere Ski sport. på DR og  på de Tyske kanaler.

Kan det ikke passe, :relaxed:

Omdømme 7
Badge +3

Ikke på DR, men de tyske kanaler, jeg har fulgt Skiing (Langrend) de sidste mindst 22 år, men nu  går de kun op i Skiskydning, der er ikke noget mere kedeligt end herre skiskydning, hvor jeg ligesom i skiing går mest op i at se damerne. 

Omdømme 7
Badge +3

I skulle prøve at se det imorgen (I dag lørdag) da Johaug Norge og Karlsson Sverige vil dyste om at tage første pladsen, som sagt vises det nok på 3 Max. :)

Omdømme 7
Badge +3

En rettelse, det er mændene der starter kl. ca. 10:10 på Max, damerne kl. 13:30 kun på Viaplay.

Omdømme 7
Badge +3

Men i morgen søndag skulle TV3 Sport vise begge løb.

Omdømme 6
Badge +5

Ikke på DR, men de tyske kanaler, jeg har fulgt Skiing (Langrend) de sidste mindst 22 år, men nu  går de kun op i Skiskydning, der er ikke noget mere kedeligt end herre skiskydning, hvor jeg ligesom i skiing går mest op i at se damerne. 

:relaxed: Når Ok Så var det på de Tyske kanaler. Men fint det er noget du følger med i

Jeg ser nok mest Skihop, Jorn-Hansen 

Omdømme 7
Badge +3

Max startede med skihop idag, men herre langrend løbet var lidt kedeligt…

Omdømme 6
Badge +5

Max startede med skihop idag, men herre langrend løbet var lidt kedeligt…

:relaxed: Ok tak for info og ja langrend ser jeg hellere ikke.

Omdømme 7
Badge +3

I denne weekend sendes Langrenn på NRK (Norge) men det er en undtagelse ellers sendes på TV3 Sport og Viaplay.

Omdømme 6
Badge +5

Hej, er der andre der ser skiing på TV? Langrend på ski det er…

Nu betaler jeg med glæde hvad Viaplay koster, hvad jeg ikke engang lige ved præsis. :o

Så kan man også se Alpint skiløb som de også viser.

Hej Jorn -Hansen, Mon ikke så, at du har Viaplay Total. Så

Jeg ser det på de kanaler fra youSee. Mest Skihop.

Omdømme 7
Badge +3

Hej, ja jeg har Total med sport, da jeg kun ser sport. Men jeg var ved at finde TV3 Sport, men hader reklame kanaler!

Omdømme 6
Badge +5

Hej, ja jeg har Total med sport, da jeg kun ser sport. Men jeg var ved at finde TV3 Sport, men hader reklame kanaler!

:relaxed: Ja ok har en en kammerat der har samme. Jeg skrev så forkert, Eller hedder det Viaplay Total eller Viasat Total.  Jorn- Hansen. :thinking:

Besvar