Vi må nok i banken og låne til næste januar regning...

Omdømme 7
Badge +3

Måske vi får endnu større stigning i regningen, da jeg er medlem af en Antenne forening...

55 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

YouSee tv-kunder har fået prisstigninger på op til 69 kr/md. - FlatpanelsDK

Omdømme 7
Badge +3

Btw, hvad er der blevet at Yousee’s Black Friday tilbud, så vi kan spare lidt der? :)

Omdømme 6
Badge +5

Min bland selv + 36 stiger med lige godt med 80.kr mdr. Bor trods alt i en boligforening. 

Så synes det er jo trods alt lidt. :relaxed: Om det så skyldes at TV2. for mere sport og fodboldrettighederne i 2022 aner jeg ikke,

Omdømme 7
Badge +3

Men jeg har ikke set mails fra Yousee eller breve...endnu...

Omdømme 6
Badge +5

Men jeg har ikke set mails fra Yousee eller breve...endnu...

:relaxed: Nej ok, jeg overvejet også at nedgradere til mindre. 

Men de stiger jo også så giver nok ingen mening.

Jeg vil se tiden an, og se om der kommer nyt eller i det nye år.

Fint med mig at prisen stiger men der skal jo følge noget med..

Og jeg kan ikke se dette, er jo noget som jeg har i forvejen, som blot flyttes rundt.

Ser tiden an. 

Omdømme 7
Badge +7

Hvis jeg ikke for længe siden har opsagt TV, så ville det gøres nu, Kr 319 for en Grundpakke, det er for meget.

Omdømme 7
Badge +3

Vi må jo have besked før december hvis vi skal kontakte evt. vores antenne forening 1 måned før…

Men 80 kr. må man nok tage med, bruger alt for meget på streaming og ser lidt alm. TV. :o

Omdømme 7
Badge +7

Bruger netop Streaming, det kan man jo også for fra You See, men ikke uden Grundpakke, som der ikke er brug for, og der kan fås en del Streaming for det som Grundpakken koster.

Omdømme 6
Badge +5

Bruger netop Streaming, det kan man jo også for fra You See, men ikke uden Grundpakke, som der ikke er brug for, og der kan fås en del Streaming for det som Grundpakken koster.

:relaxed: Ja præcis, er også nogle stykker her hvor jeg bor. der kun har internet, 

Men hvis som du skriver at det er nødvendigt med grundpakken for net.

Så løber det trods alt også op internet og grundpakken alene. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er som skrevet nødvendigt med Grundpakke for at kunne få Streaming, men Grundpakke er der ikke brug for, så jeg køber selv streaming, og sparer Grundpakken. Der kan fås nogle tjenester før man rammer Grundpakke prisen.

Omdømme 6
Badge +5

Det er som skrevet nødvendigt med Grundpakke for at kunne få Streaming, men Grundpakke er der ikke brug for, så jeg køber selv streaming, og sparer Grundpakken. Der kan fås nogle tjenester før man rammer Grundpakke prisen.

:relaxed: Ja ok så vil jeg ikke mene,at jeg spare meget på den konto. hvis jeg lige regner efter.

Er givet nogle var det kan betale sig, 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg så lige på vores bys side Grundpakken alene koster 240, vi får noget rabat...Det er prisen fra 1. januar

Omdømme 7
Badge +7

Selvfølgelig kan det betale sig, DRTV kan alle bruge gratis, TV2 Play uden Reklamer, Discovery+, V Play, så rammer man en pris kun lidt over Grundpakke, så de penge er sparet på den. Man slipper for kanaler der afbryder udsendelser flere gange i timen, og den er der jo nogle stykker af i Grundpakken, og der kommer yderligere en til næste år. Vil ikke betale for 

Lort i hovedet.

Omdømme 7
Badge +3

Internet her 1000/100 koster 300 kr. så det løber op!

Omdømme 7
Badge +3

Så har jeg Fibernet 850/850 til mine 2 PC’s da jeg ikke tror Yousee’s net kan trække det hele...men har ikke testet det da jeg ikke kan tilslutte PCen med Kabel, som vist koster 269 pr måned

Omdømme 7
Badge +7

Har 2 You See produkter 300/300 Fiber, og Mobil. Kan trække fuld hastighed på Fiber bruger kun Wi-Fi.

Omdømme 6
Badge +5

Jeg så lige på vores bys side Grundpakken alene koster 240, vi får noget rabat...Det er prisen fra 1. januar

:relaxed: Min grundpakke stiger 30.kr mdr og bland selv 40 kr.mdr i 2022.

Som jeg endeligt ikke rigtigt for noget for,, 

Vælger jeg kun nu grundpakke og internet, og vælger jeg  så selv valgt steaming jeg gider se.

tror jeg besparelsen for mit vedkommede er lille. Jeg må regne rigtigt på det.

Hvad er grunden til at man skal have grundpakke, for at kunne få internet.

Radiomanden ved du det. 

Omdømme 7
Badge +3

Her skal betales 300 kr om året plus 299 pr. måned, 1000/100, så behøver vi ingen TV pakke for at få Internet, jeg fik Fiber indlagt for 11 år siden, derfor har vi ikke Yousee Fiber.

Dem der vælger 200/20 betaler 50 kr. mindre, kan ikke svare sig.

Omdømme 7
Badge +7

Der er vist kun hos foreninger at der kan kræves TV for at få Bredbånd, direkte fra You See mener jeg ikke at der er det krav. (Coax)

Omdømme 6
Badge +5

Der er vist kun hos foreninger at der kan kræves TV for at få Bredbånd, direkte fra You See mener jeg ikke at der er det krav. (Coax)

Når javel og tak

Omdømme 7
Badge +7

Det er derimod et krav at der for at få TV på DSL og Fiber at der haves Bredbånd, da der ellers ikke kan leveres TV.

Omdømme 6
Badge +5

Det er derimod et krav at der for at få TV på DSL og Fiber at der haves Bredbånd, da der ellers ikke kan leveres TV.

Ok tak jeg høre min nabo på et tidspunt, jeg mener kun han har internet. og ikke pakke så måske det er muligt 

Omdømme 7
Badge +7

Det er indlysende, da TV signalet jo leveres på Bredbånds forbindelsen.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg læste lige i ugeavisen,i en by nær ved koster Grundpakken “kun” 219 kr...

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Har undersøgt det nemmere, her kan vi vælge Internet uden Pakkerne. 

Det er efter sine noget nyt her, 

Besvar