Svar

Ved ikke, om jeg må benytte forummet til indlæg. Prøver alligevel

Omdømme 5
Badge +1

Ser i øjeblikket presse mødet på Tv 2 Play med Sundhedsstyrelsen. Spørgsmålet beror på, at jeg gerne vil modtage vaccinen. Hvorfor kunne det lade sig gøre med test for corona? Men ikke vaccine i den lille by jeg bor i. Det nærmeste vaccine center kræves kørsel. Hvorpå, at jeg ikke har kendskab til nogen der kan transportere mig. Det nærmeste er tog eller taxi. Hvis jeg vælger tog eller taxi, så skal jeg alligvel transporteres med taxi. Begge løsninger er ekstra udgifter.Hvis jeg havde muligheden for at blive vaccineret i byen hvor jeg bor, så havde jeg taget vaccinen for lang tid siden. Jeg er ikke typen der tror på konspiration T. Har fuld tillid til Sundhedsmyndighederne. 

icon

Bedste svar af Radiomanden 24 November 2021, 19:27

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Kan da ikke se andet end hvis du ønsker at få vaccinen, så er du jo nødsaget til at tage derhen hvor det er muligt at få den.

Et test sted er nemt at sætte op, det er anderledes med vaccinen. Der er måske heller ikke grundlag for at det gøres, da flertallet jo er færdig vaccineret.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg hørte i radioen idag læger klager over de ikke må vaccinere folk, ude hvor folk er, men læste kun 600.000 har fået det 3. stik. Jeg har kørt 80 KM 2 gange nu for at blive vaccineret.

Omdømme 5
Badge +1

Kan da ikke se andet end hvis du ønsker at få vaccinen, så er du jo nødsaget til at tage derhen hvor det er muligt at få den.

Et test sted er nemt at sætte op, det er anderledes med vaccinen. Der er måske heller ikke grundlag for at det gøres, da flertallet jo er færdig vaccineret.

Jeg har hørt stolpe op og ned. Hvor der skal vaccineres i land og by, så der er kontrol over covid19. Mener bare, at det gøres mere besværligt end som så. Hvis det mål sætningen er ca. 90% Hvorfor så ikke gøre det nemmere for dem, som virkelig gerne vil vaccineres. I de små byer? Har haft kontakt med en medarbejder fra Sundhedsstyrelsen . Alligevel,, så kunne der ikke besvares spørgsmål fra deres side af.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg hørte i radioen idag læger klager over de ikke må vaccinere folk, ude hvor folk er, men læste kun 600.000 har fået det 3. stik. Jeg har kørt 80 KM 2 gange nu for at blive vaccineret.

Kendte du nogen, som kunne transportere dig? Eller haves egen transport?

Omdømme 7
Badge +7

Man må jo selv gøre en indsats ind i mellem for at opnå det ønskede.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har selv bil, men bor 200 meter fra en tog station hvorfra toget også kører til den by jeg var nede i.

Dernede må man med bus eller taxi for at komme til stedet hvor de vaccinerer folk. Det ligge lidt fra by midten.

Omdømme 5
Badge +1

Man må jo selv gøre en indsats ind i mellem for at opnå det ønskede.

Jeg prøver. Frygter bare, at når der er bestilt tid, så kan transporten blive forsinket?

Omdømme 7
Badge +7

Så kom i god tid.

Omdømme 5
Badge +1

Hvordan ender man dette indlæg, så det bliver løst? Frem for bedste svar? 

Omdømme 7
Badge +7

Der kan f.eks skrives at du lukker tråden.

Omdømme 5
Badge +1

Der kan f.eks skrives at du lukker tråden.

Er det så også lukket? Selvom, at det beskrives. Jeg har lukket tråden.. Set mange før, at der besvares på tråden alligevel.

Omdømme 7
Badge +7

Der er 2 muligheder, brug bedste svar, eller skriv at du lukker tråden, begge giver ingen garanti for at der vil blive drevet yderligere i tråden.

Omdømme 5
Badge +1

Der er 2 muligheder, brug bedste svar, eller skriv at du lukker tråden, begge giver ingen garanti for at der vil blive drevet yderligere i tråden.

Måske derfor, at TeametYouSee på dette forum skal rydde op, så der bliver mere klarhed over dette herlige forum.

Besvar