Svar

playback error på tv app

Hvordan løser man dette problem?

Har prøvet at genstarte/slette appen.

Dette virker ikke.

icon

Bedste svar af Radiomanden 31 October 2021, 18:54

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvad fejler, hvilken enhed er Appén installeret på.

Omdømme 7
Badge +7

Der oplyses at der i øjeblikket er en fejl med Android enheder, der kan opleves problemer med Flov TV, det anbefales at indtil problemet er løst at man bruger en Browser til at se TV.

Omdømme 5
Badge +1

Der oplyses at der i øjeblikket er en fejl med Android enheder, der kan opleves problemer med Flov TV, det anbefales at indtil problemet er løst at man bruger en Browser til at se TV.

Dette oplyses også hos: tv2.dk. Hvis der opleves problemer med android.

Omdømme 5
Badge +1

congratz

Hvad for en app opleves der problemer med playback?

Er givet TV med android. 

Er ingen problemer med TV2 Erne på App TV2 Play.  Mobil

Ingen problemer med TV og Film app youSee. Med TV2 ERNE. Mobil

Her altså 

Ville være rart at vide hvilket platform der menes.

Omdømme 5
Badge +1

Er givet TV med android. 

Er ingen problemer med TV2 Erne på App TV2 Play.  Mobil

Ingen problemer med TV og Film app youSee. Med TV2 ERNE. Mobil

Her altså 

Ville være rart at vide hvilket platform der menes.

Kan kun være enig i, at der savnes en platform på hvad der menes med indehaverens indlæg?

Omdømme 7
Badge +3

En på Facebook sagde Film ikke virker på Nettet yousee.dk men det gør det her...blev forøvrigt slettet igen på FB.

Omdømme 7
Badge +7

Det var også hvad jeg skrev. Hvilken enhed er Appén installeret på. Dog må det var en Android enhed, da der er fejl på Android i øjeblikket.

Omdømme 7
Badge +3

Radiomanden, hvilke enheder virker det ikke? Jeg har en Android TV Boks, der virker de alm. kanaler ikke men Yousee TV og Film appen virker… er det på teledon det ikke virker?

Det var også hvad jeg skrev. Hvilken enhed er Appén installeret på. Dog må det var en Android enhed, da der er fejl på Android i øjeblikket.

Overskriften lyder på, det er på TV med Android den er gal med.. Når der skrives. playback error på tv app :nerd:

Og som Radiomanden skriver længere op i tråden. at der er en fejl i øjeblikket. Er givet ikke meget at gøre herfra. Fra Forum.

Forsæt god aften,

Omdømme 7
Badge +7

Svar fra You See. Svaret er fra 18:46

Besvar