Hvordan løser man dette problem?
Har prøvet at genstarte/slette appen.
Dette virker ikke.
Bedste svar af Radiomanden
Se originalHvordan løser man dette problem?
Har prøvet at genstarte/slette appen.
Dette virker ikke.
Bedste svar af Radiomanden
Se originalDer oplyses at der i øjeblikket er en fejl med Android enheder, der kan opleves problemer med Flov TV, det anbefales at indtil problemet er løst at man bruger en Browser til at se TV.
Der oplyses at der i øjeblikket er en fejl med Android enheder, der kan opleves problemer med Flov TV, det anbefales at indtil problemet er løst at man bruger en Browser til at se TV.
Dette oplyses også hos: tv2.dk. Hvis der opleves problemer med android.
Er givet TV med android.
Er ingen problemer med TV2 Erne på App TV2 Play. Mobil
Ingen problemer med TV og Film app youSee. Med TV2 ERNE. Mobil
Her altså
Ville være rart at vide hvilket platform der menes.
Er givet TV med android.
Er ingen problemer med TV2 Erne på App TV2 Play. Mobil
Ingen problemer med TV og Film app youSee. Med TV2 ERNE. Mobil
Her altså
Ville være rart at vide hvilket platform der menes.
Kan kun være enig i, at der savnes en platform på hvad der menes med indehaverens indlæg?
En på Facebook sagde Film ikke virker på Nettet yousee.dk men det gør det her...blev forøvrigt slettet igen på FB.
Det var også hvad jeg skrev. Hvilken enhed er Appén installeret på. Dog må det var en Android enhed, da der er fejl på Android i øjeblikket.
Radiomanden, hvilke enheder virker det ikke? Jeg har en Android TV Boks, der virker de alm. kanaler ikke men Yousee TV og Film appen virker… er det på teledon det ikke virker?
Det var også hvad jeg skrev. Hvilken enhed er Appén installeret på. Dog må det var en Android enhed, da der er fejl på Android i øjeblikket.
Overskriften lyder på, det er på TV med Android den er gal med.. Når der skrives. playback error på tv app
Og som Radiomanden skriver længere op i tråden. at der er en fejl i øjeblikket. Er givet ikke meget at gøre herfra. Fra Forum.
Forsæt god aften,
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.