Svar

MacBook Pro. I forhold til

Omdømme 5
Badge +1

Hvad er det der gør, at hvergang der forsøges på gendannelse, så kommer der et kryds. Frem for. Snabel a?Har være vant til at på venstre side af tastaturet i venstre side er en øverst knap. Hvorpå, at jeg holder en anden knap nede, så forstår stadig ikke, at apple fejler med deres opdatering. Angående: Fabriksgendannelse og ID, snabel a, som bliver et kryds. Frem for det originale snabel a. Skyldes det opdatering? Har samme problem med I Phone 12 Pro, så hænger det sammen? 

icon

Bedste svar af iMac 3 November 2021, 15:23

Se original

27 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Hej alle

Har fået løst problemet. Problemet opstod ved engelsk oversættelse ved installation. Hvorefter, at jeg også fandt ud af hvordan jeg kommer igennem installationen på dansk, så @ kommer frem. Uden, at krydset kommer frem, så takker alligevel for hjælpen og kommentar:

Hej alle

Har fået løst problemet. Problemet opstod ved engelsk oversættelse ved installation. Hvorefter, at jeg også fandt ud af hvordan jeg kommer igennem installationen på dansk, så @ kommer frem. Uden, at krydset kommer frem, så takker alligevel for hjælpen og kommentar:

Hej Phoenix 73 godt du fik det løst 

Besvar