Svar

MacBook Pro. I forhold til

Omdømme 5
Badge +1

Hvad er det der gør, at hvergang der forsøges på gendannelse, så kommer der et kryds. Frem for. Snabel a?Har være vant til at på venstre side af tastaturet i venstre side er en øverst knap. Hvorpå, at jeg holder en anden knap nede, så forstår stadig ikke, at apple fejler med deres opdatering. Angående: Fabriksgendannelse og ID, snabel a, som bliver et kryds. Frem for det originale snabel a. Skyldes det opdatering? Har samme problem med I Phone 12 Pro, så hænger det sammen? 

icon

Bedste svar af iMac 3 November 2021, 15:23

Se original

27 Kommentarer

Hvad er det der gør, at hvergang der forsøges på gendannelse, så kommer der et kryds. Frem for. Snabel a?Har være vant til at på venstre side af tastaturet i venstre side er en øverst knap. Hvorpå, at jeg holder en anden knap nede, så forstår stadig ikke, at apple fejler med deres opdatering. Angående: Fabriksgendannelse og ID, snabel a, som bliver et kryds. Frem for det originale snabel a. Skyldes det opdatering? Har samme problem med I Phone 12 Pro, så hænger det sammen? 

:relaxed: Hej  Phoenix 73. blot for lige at. være helt med I din tråd.

Når du skriver et kryds mener, du så en fejl boks der popper op med et rødt kryds. 

Og er dit Styresystem Windows, eller andet. Tænker på Linux. 

Og hvad er det præcis du forsøger at fortage. 

Omdømme 7
Badge +7

Mon ikke når der skrives at det er en Mac Book, så er det et Apple system der bruges.

Der skrives jo at når der trykkes på @ så er det et X i stedet for.

Omdømme 5
Badge +1

:relaxed: Hej  Phoenix 73. blot for lige at være helt med. I din tråd.

Når du skriver et kryds mener du så en boks med et rødt kryds. 

Og er dit Styresystem Windows eller andet. Tænker på Linux. 

Og hvad er det præcis du forsøger at fortage. 

X skyldes ikke boksen. Styresystem er apple/IOS.

Omdømme 5
Badge +1

Mon ikke når der skrives at det er en Mac Book, så er det et Apple system der bruges.

X kommer før end snabel-a, så det godkender jeg ikke. Har stadig problemer med fabriksgendannelse på pc, så?

Omdømme 7
Badge +7

Nu ved jeg ikke hvor @ er  på en Mac, men når der trykkes på det og der kommer et X i stedet for, så er der jo som du skriver et problem.

Omdømme 5
Badge +1

Helt enig

Radiomanden.

Ikke nødvendigvis,, Nogle vælger  også den fremgangsmåde. installerer først macOS, derefter Ubuntu og derefter Windows 10. Trækker mig ud af tråden. :relaxed:

Forsæt God aften.  

Omdømme 7
Badge +7

Jeg holder mig fra Æble udstyr, har også sagt farvel til Microsoft, bruger nu udelukkende Android og Chrome OS.

:relaxed: Samme her Radiomaden, Har så på par PC,er med Linux.

Førhen mente kloge hoveder, at MacOS var  mere sikkert. og svære at hacke end som MS.

Jeg tænker det stå givet. meget lige i dag vedr de 2 Styresystemer.  

Holder mig så vidt muligt til dem du nævner. Jeg Er især glad for Android på mobil. 

Omdømme 5
Badge +1

Selveste tiden. Fejler på systemet. Efter at klokken er. 14.37

Omdømme 5
Badge +1

IOS. Fejler på det kraftigste. Det er en ommer?

Phoenix 73 det er ikke givet det løser det. I nogle tilfæld kan fejlen desværre også. ligge på den  sidste Systemgendannelse  der er fortaget\ lavet. blot et tip, 

Ved så ikke lige hvad Radiomanden tænker. :relaxed:

Omdømme 5
Badge +1

Phoenix 73 det er ikke givet det løser det. I nogle tilfæld kan fejlen desværre også. ligge på den  sidste Systemgendannelse  der er fortaget\ lavet. blot et tip, 

Har fulgt gendannelsen, så forstår stadig ikke, at IOS Opstår på medier? FEJL?

Har fulgt gendannelsen, så det ikke der problemet forligger?

Ok ja, var også blot en tanke. Da du skrev dette. Hvad er det der gør, at hvergang der forsøges på gendannelse, så kommer der et kryds. Frem for. Snabel a? 

Måske Radiomanden, eller andre bruger lige har et forslag. Herfra hvor jeg sidder.er det svært lige at se hvad der sker på din Pc...  

Omdømme 7
Badge +7

Kan ikke hjælpe med Mac, har aldrig ejet eller brugt en sådan.

Omdømme 5
Badge +1

Vil gerne prøve at hjælpe dig, men forstår ikke helt hvad du/I snakker om i denne tråd?

MacBook Pro model? macOS version?

Gendannelse, hvordan gør du? Hvilken opdatering prøver du at installere?

Hvis du vælger “fabriksindstillinger” (gendan?) kører du din Mac tilbage i tiden.

Boks?

Snabel-a på Mac er “option(alt)-@“.

Snabel-a på iPhone: swipe ned fra bogstavet “a”

Systemet fejler efter kl. 14.37? Indstil dato og tid.

Tjek at tastaturet er indstillet til “dansk”.

Omdømme 5
Badge +1

Kan ikke hjælpe med Mac, har aldrig ejet eller brugt en sådan.

Så hvorfor blander du dig i denne tråd?

Omdømme 7
Badge +7

Hvorfor hjælper du så ikke i stedet for dumme kommentarer.

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor hjælper du så ikke i stedet for dumme kommentarer.

Det har jeg så prøvet, ved at stille nogle konkrete spørgsmål til trådstarter, samt nogle forslag… Hvis du kan læse det, Niels Petersen?

Omdømme 7
Badge +7

Jeg blandede mig på den måde at jeg korrigerede en anden brugers opfattelse af OS på en Mac, det var det hele. Det tåles tilsyneladende ikke.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg blandede mig på den måde at jeg korrigerede en anden brugers opfattelse af OS på en Mac, det var det hele. Det tåles tilsyneladende ikke.

Tja, Niels, nu kan man jo læse samtlige kommentarer fra dig. Giver en hel anden opfattelse af din agenda. 

Omdømme 7
Badge +7

Det må opfattes som du vil.

Omdømme 5
Badge +1

Det må opfattes som du vil.

Tak for indrømmelse😀

Omdømme 7
Badge +7

Kan ikke se hvad problemet er med det der er skrevet.

Vil gerne prøve at hjælpe dig, men forstår ikke helt hvad du/I snakker om i denne tråd?

MacBook Pro model? macOS version?

Gendannelse, hvordan gør du? Hvilken opdatering prøver du at installere?

Hvis du vælger “fabriksindstillinger” (gendan?) kører du din Mac tilbage i tiden.

Boks?

Snabel-a på Mac er “option(alt)-@“.

Snabel-a på iPhone: swipe ned fra bogstavet “a”

Systemet fejler efter kl. 14.37? Indstil dato og tid.

Tjek at tastaturet er indstillet til “dansk”.

Hej Phoenix 73 har du fået det løst. 

Forsæt God dag,

Besvar