Svar

Login problemer på Mit Yousee


Badge

Når jeg logger ind på Yousee bliver jeg smidt af med det samme 

icon

Bedste svar af MS-ERIK 28 April 2023, 18:22

Se original

8 Kommentarer

Det kan være en cookie. Mit Yousee har det med at gå i stykker, hvis en cookie indeholder noget uventet. Prøv at logge ind fra et privat browservindue (det bruger ikke de samme cookies).

Badge

Tak for forslaget denne gang ikke smidt af men -- beskeden :

Der er sket en fejl

Desværre. Den side du søger er muligvis slettet, erstattet eller har fået et andet navn.

Hvis du er kommet hertil via vores website, så giv os besked om, hvornår denne fejl er sket, så vi kan rette op på den. Send en e-mail til: community@yousee.dk

Hvis du er kommet hertil via et link på en anden website, så er denne henvisning gengivet forkert. Det kan vi desværre ikke gøre noget ved. Du kan imidlertid gøre den pågældende website opmærksom på problemet.

Sandsynligvis virker følgende:

  1. Kontroller om URL er korrekt og ikke indeholder nogen stave- eller tastefejl.
  2. Gå til: Startside.
  3. Klik på 'forrige' i din browser, hvis du vil prøve et andet link.
Omdømme 7
Badge +9

Logger fint ind på Mit You See, klikker på Mit You See så kommer Log In op vælger mit log in til siden, så er jeg på.

Badge

Ja Radiomand det er det samme jeg gør dog med et andet resultat😁

Omdømme 7
Badge +9

Det er som det ser ud til ikke et generelt problem, har du som foreslået nulstillet din browser, eller prøvet med en anden.

Det er ikke oplyst hvilken enhed, der bruges til login. Hvis det er på en PC og i en Chromebrowser kan man prøve at slette de midlertidige internetfiler og cookies. Klik på de tre prikker øverst til højre, vælg flere værktøjer, vælg slet browserdata, vælg (i første omgang) fanen grundlæggende, vælg altid som tidsinterval. Dette medfører at der skal logges ind igen på de tjenester, man kan have på sin PC, f.eks. Netflix, Google, TV2 Play o.s.v. når tjenesten skal bruges. Særlige indstilinger, man kan have lavet for tjenesterne skal muligvis genindstilles.

Genstart herefter computeren.

Når man herefter åbner YouSees webside igen skal man beslutte om alle cookies accepteres, eller  kun de nødvendige eller slet ingen. Hvis man afviser alle cookies kan man ikke logge på YouSee og flere af YouSees tjenester virker ikke.

Hvis der bruges MitID til at logge på kan fejlen også være en fejl i MitID, der ikke returnerer korrekt efter at man har godkendt.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Bill Pharsen 

Fik du så løst problemet eller driller det stadig? 

Jeg kan se, at du har fået flere løsningsforslag her i din tråd😊 Markér gerne med bedste svar, hvis en af dem udgjorde løsningen. 

Badge

MS-Erik tak for svaret, det var Nem-Id der ikke virkede korrekt

Besvar