Svar

Landskamp mellem Danmark VS. Serbien

Omdømme 5
Badge +1

Hvad for en kanal sendes kampen på? Forhåbentlig hos YouSee, som er tilgængelig til landskamp? 😉

icon

Bedste svar af Radiomanden 29 March 2022, 19:30

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

55 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Ja det er gratis, men ganske fordummende når der hele tiden skal afbrydes med noget så nytteløst.

Omdømme 7
Badge +7

Det henvender sig ikke til min aldersgruppe. Det henvender sig til dem der sidder på penge.

Ja gratis med indbygget hjernevask.

Jamen du brokker  dig sgu da ellers over alt koster penge-  Her er  det gratis-  Det er sgu ikke nemt  

Husk bare på en ting.. hvis noget er gratis så det dig der er produktet

Når det er man ikke når man betaler for samme kanaler- Hvad er det helt præcist du forsøger at forklare, 

Det henvender sig ikke til min aldersgruppe. Det henvender sig til dem der sidder på penge.

Ja det er gratis, men ganske fordummende når der hele tiden skal afbrydes med noget så nytteløst.

Ja det er rigtigt reklamer har fanden skabt- men kom ikke at fortælle mig at diveres udbryder-

Ikke komme til at mærke når Pluto TV går i luften- Jeg er sikker på er udbryderne ikke glade for-

Tror de kommer til at mængle kunder- Bare et gæt. Radiomanden- Det må være et faktum. Og udbryderne slås rigeligt om kunder i forvejen. 

Er givet det må komme til at påvirke sammearbejde i vis omfang mellem diveres udbryder-  Og Pluto TV på lang sigt- uden tvivl-  De unge betaler ikke slet for noget de kan se gratis- 

Omdømme 5
Badge +1

Ja gratis med indbygget hjernevask.

Jamen du brokker  dig sgu da ellers over alt koster penge-  Her er  det gratis-  Det er sgu ikke nemt  

Husk bare på en ting.. hvis noget er gratis så det dig der er produktet

Når det er man ikke når man betaler for samme kanaler- Hvad er det helt præcist du forsøger at forklare, 

Du kan da ikke vide, at det er de samme kanaler. Der er ikke offentliggjort hvilken kanaler tjenesten  kommer til at indeholde.

Og ja hvis noget er GRATIS, så skal de have noget igen… så prøv at tænk på hvad det kunne være !

Noget af det stod længere tilbage i denne tråd.